Bella Franzén

Alla inlägg under februari 2011

Av Bella Franzén - 26 februari 2011 19:12

Tänkte dela med mig av en av mina 2 spellistor på spotify :)

Jag har en lista med 3300 låtar i och den delar jag inte med mig av, men sen har jag några små och en av dom är denna: För att överleva!


Hope you like it! (Y)

Av Bella Franzén - 26 februari 2011 18:57

Hejsan!


Japp, idag ställde även jag mig i kön för Körslagetaudition, men nej, det gick inge vidare :(

Jag måsta typ stanna i låten två gånger för att hosta, fett proffsigt.



Men i morn tar jag nya tag och släpar mig till Bollnäs för att se Bollnäs få stryk av sirius , muahah! :D

Det blir nog fett



På måndag är vi LEDIGA!

så då ska jag nog bara ligga hemma och se glad ut :)



Nej, nu ska jag bara lägga mig och lyssna på musik och kanske sova lite innan melodifestivalen :)

Jag måste tipsa om musik: Peter Lemarc – Det Som Håller Oss Vid Liv

Vi hörs :)

Av Bella Franzén - 24 februari 2011 17:55

Hejsan!


Torsdag kväll, snart tar jag med mig Hanna och va drar ner på hockey, inte för att vi är så intreserade mer för att vi har tråkigt :)


I morn är det fredag, skoj :)

Sen är det lördag och då ska jag söka till körslaget, ohh, nervös är bara förnamnet.

usch, men ändå fatta vilken upplevelse :)


Aja  :)


Vi hörs :)

Av Bella Franzén - 22 februari 2011 18:49

Hejsan!


Första inlägget på "nya" bloggen, egentligen har jag ju bara bytt plats på namnen i bloggnamnet och så.

Men det känns ända som om jag ville börja om lite :)


Nu ska jag faktiskt dra till Arbrå för att träna lite , simmning :)

As usal, skola i morn, efter skolan UMR-möte (Y)

Isali är sjuk, så jag leder själv :S

Men det blir nog bra :)



/Bella

Tidigare mĺnad - Senare mĺnad

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards