Bella Franzén

Alla inlägg under november 2013

Av Bella Franzén - 28 november 2013 21:48

Hejsan!


Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev något här.

Men jag har haft fullt upp, att säga att det är mycket som händer vore en fet underdrift.

Just nu ska jag faktiskt snart ta och lägga mig och kolla på en film, och vänta på sällskap.

Försöka somna i tid för att i morgon är det uppstigning redan klockan 6, bussen mot SACO-mässan går vid 7 och den ska jag med.

Jag har höga förväntningar, jag hoppas på att veta exakt vad jag ska göra med livet efter 13 juni när jag åker där ifrån för just nu har jag verkligen ingen aning.


Annars så ska jag hem i helgen för att börja med julbaket och tömma mitt rum så att målarna kan börja tapetsera om där på måndag, ska bli riktigt kul med lite nytt, tjoho!

Det är mycket julbakning på skolan, och det känns som att man kommer hinna bli rätt less på det, men så kommer det väl alltid att vara, man kommer ändå vara lika taggad på det varje november-slut varje år ändå. haha.


hoppas allt är toppen med er.

nu ska jag krypa ner under täcket och slå på film.

puss.

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards