Bella Franzén

Alla inlägg under mars 2011

Av Bella Franzén - 31 mars 2011 16:36

Min familj är bäst.

Jag är så lycklig över att ha en så bra familj, jag är så glad att jag har föräldrar som bryr sig om mig och min bror.

Jag är så glad att jag har så kul med min bror.

Jag skulle inte byta bort dom får något i världen.


Och ändå har jag planer på att lämna dom om bara några månader, det kommer bli det jobbigaste jag någonsin kommer göra.


 

Mamma, Abbe och Pappa på Abbes student i sommras.

kolla va stolt dom är , haahah! :)

Och ja, vi heter Abbe och Bella, det är våra riktiga namn, vi är döpta till det :)


Dom är så bra !


Och nu ska vi äta :)








Av Bella Franzén - 30 mars 2011 17:15

Yes, it's true!

Jag ska till Stockholm, för första gången på 6 år, det är lite pinsamt.

Men brutalt kul :)

Jag åker 7.15( snark) på lördag morgon med mamma och pappa.

Sen antar jag att det blir lite shoppa och leka turist på dagen och sen på kvällen gäller Körslaget och vi ska hejja fram våran underbara järvsö kör! :D

Jag har blivit tipsad av min kompis Emma som är halv-stockholmare om jag får uttrycka det så, ja, hon har tipsat mig och vad som är värt att gå på.

Även Lingan som var i stockholm i förra helgen har tipsat om vad som är inne;)

Jag hoppas verkligen att det inte finns så äckligt mycket snö och kallt som det är här.

Nej, jag ber dig stockholm visa dig på ditt bästa sätt ;)





Japp, nu ska jag käka,sen blir det gym !


Hörs

Av Bella Franzén - 30 mars 2011 09:50

Hejsan!


Jag ville bara meddela att jag inte har bloggat pga av att när jag går in bloggen hemma stängs hela skit internet ner.

Sitter på skolan nu.

Hör av mig när problemet är löst ;)


Hörs

Av Bella Franzén - 26 mars 2011 17:56

Haha!

Jag tycker ändå att den här är ganska rolig för jag skulle kunna skriva upp massor, men det tänker jag inte göra :)

Men jag vill ha en kille med humor, han måste vara rolig och han måste tycka att jag är rolig! :)

Han måste även vara snäll och förstående.

Det är ganska sjukt, men jag har nån grej med rödhåriga killar :)

Det är inte så att min kille måste vara rödhårig, men det är verkligen jätte gulligt.

Jag gillar nog lite udda killar, jag vill inte ha värsta super stekarn, men han ska ju bry sig om hur han ser ut.

Och det viktigaste , han ska inte vara en soffpotatis!

Han måste fan röra lite på fläsket!

Hahaha!


Och såklart, så ska han älskar mig för den jag är :)

Åhh, va smörigt det lät, hahaha! ;)


Av Bella Franzén - 25 mars 2011 22:59

Öh?

Vad för bild?'

Jag drog till med en bild får min kära fotbollstid.

Detta kan var typ 08-09 , någonstans där.

Det är jag, och mina kompisar Mikaela och Stina :)



Festligt! 

Av Bella Franzén - 24 mars 2011 17:56

Ja, den är faktiskt rätt svår, men , det jag gör mest är väl att baka och vara med kompisar :)

Och det är ju det som jag tycker är roligast också.

Och även jag tillbringar ju mycket tid vid datorn.


Men annars så är ju sport ett stort intresse, det är inte så att jag tränar så mycket själv. Men att hålla koll på sport och vara insatt (?) tycker jag är kul.

Mest hockey blir det ju, men även lite bandy och speedway :)


Sen är ju musik en annan hobby, jag kan sitta i timmar och leta musik och lyssna på musik.


Så, jag är ganska vanlig och tråkig.

Men jag gillar det ;)


Av Bella Franzén - 24 mars 2011 14:07

Hejsan!


Sitter i skolan och chillar typ, jag borde  skriva en uppsats om olika ekonomier, men det finns typ ingen fakta på internet och lärarn har inge fakta att ge mig.

Då blir det svårt :)


Efter skolan ska hanna vara med mig och vi ska väl typ chilla runt :)

Ikväll gäller simmning och i morn då är det middag på Metro.

Det är maskerad middag, vad ska man klä ut sig till? :)


På lördag hoppas jag att vi åker till Hudik och handlar, inte för att jag behöver nått, men för att jag inte har nått bättre för mig:)

På kvällen ska vi kolla på körslaget, hela gänget, det blir grymt :)


Nej, nu ska jag kanske göra nått ändå :)

Av Bella Franzén - 23 mars 2011 14:51

Hum, om någon random frågade mig typ så skulle jag svara bagerska.

Men, egentligen så har jag massor jag vill hinna med.


Jag har faktiskt alltid velat bli artist, vilket är rätt omöjligt, men ändå.



Annars vill jag ha ett eget café eller så vill jag resa runt med typ ett band eller nått och typ hålla kolla på allt.

Jag gillar att hålla koll på saker, och min mamma tycker att jag ska bli en typ turné-ledare.

Att informera om typ saker och ting för folk skulle också vara kul, jag gillar att prata , ahahh! :)


Men just nu gäller nog något åt bageri hållet, för enligt andra så är jag rätt bra på sånt :)


 

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards