Bella Franzén

Alla inlägg under mars 2012

Av Bella Franzén - 31 mars 2012 14:09

Hejsan!


Nu är jag hemma i Järvsö igen.

Hockey i Läkerolen igår, vinst, så viktigt.

Galen stämning!

Bäst var ändå när 8000 pers sjöng med i "Klappa händerna om du är riktigt glad" HEJHEJ!

Vägen hem vem var väl det ändå lite negativa, snökaos och bilkö.

Men det gör inget, för det var en toppen dag!


Idag har jag städat ur hela min garderob, det blev två stora ikea kassar fulla med grejjer jag aldrig kommer använda, fan va mycket skit man sammlar på sig ändå.

Jag har flyttat runt på lite grejjer i rummet och rensat ur massor.


Med tanke på vädret så ska jag väl försöka gå ut en sväng också.

Annars är allt som vanligt, skola.

Det börjas med nationella proven nu.. ångest.

Men, jo, det ska nog gå bra!


Hoppas allt är bra med er!


Hörs





Av Bella Franzén - 25 mars 2012 16:47

Hejsan!


Tänkte att jag skulle slänga in ett till blogginlägg innan jag drar tillbaka till Gävle.

Helgen har rullat på, idag var ett lite mer uppröjning i stugan, klyva ved och sånt, jag vet....

JÄTTEMANLIGT! (stolt)


Igår var det smörgås-fika-äta-hela-kvällen hos gammel faster, vi kolla på smartare än en 5:e klassare och postkod-miljonären. Vild lördagskväll.jag vet!


Nu blir det nachos-mys framför bandy finalen och sen hoppa på tåget tillbaka till "storstan"

I veckan blir det skola igen, taggad? Näe!

Lila så bra det!



Hörs

Av Bella Franzén - 23 mars 2012 18:43

hejsan!


efter stora påtryckningar, ja nästan dödshot(inte sant) så känner jag mig nu tvingad att dela med mig av min vardag.


i 3 veckor så har jag gjort praktik på gävlebro, det har vart 3 super roliga och lärorika veckor.

kommer verkligen sakna det.

det har faktiskt vart 3 jätteroliga veckor utanför praon också.

mycket bus och roligheter med kompisar.

världens absolut bästa kompisar (jag vet jättefjortis att skriva det)


i helgen är jag hemma i järvsö.

skönt.

ja, jag har liksom inte så mycket att skriva.

det rullar på, upp och ner.

det är vår, och jag är hyfsat glad.

brynäs är i semifinal och på fredag blir det hockey med bror,pappa,kusin,och brors/kusins kompis.

kommer bli fint det!


för en mer uppdaterad version av mig kolla in bellafranzn@twitter


puss&kram


hörs


 

Av Bella Franzén - 5 mars 2012 21:10

Hejsan!


Nu vare längesen jag bloggade.

Det har vart lov, jag har jobbat och myst med familjen.


Nu är jag tillbaka i Gävle, och ska göra 3 veckors praktik, eller APL som det heter numera.

Jag ska vara på Gävlebro.

Var där första dagen idag.

Det funka bra.

Efter "jobbet" åkte jag hem och duscha sen kom Maja och vi stack ner på stan och tog en fika med Jesus, muhahah (maajajansson@twitter)


Sen hem och käka och nu slöar framför tvn, sängen snart.

För jag ska upp kl 6 i morn igen...







Hörs


bellafranzn @ twitter

 

en fin tid,med ett fint gäng




Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards