Bella Franzén

Alla inlägg under november 2011

Av Bella Franzén - 24 november 2011 14:17

Hejsan!

Jag är totalt värdelös på att blogga.

Jag har iofs inte så mycket vettigt att förmedla, nu sitter jag på tåget.

Ja, det är nog så att dom gånger jag faktiskt har lust att blogga är när jag sitter på tåget.


Jag sitter här med min hemmakväll godispåse och är nöjd.

Det va en kul dag på skolan med matsalsfail och matteprov.

Sen mot stationen, men jag hann med ett stopp på Hemmakväll och vilket tur då.

För det var en redigan snygg kille som jobba där.


Sen på tåget och min favoritplats ( ja, jag sitter alltid på sammaplats) var ledig och det var min favoritkonduktör som typ inte jobbat på 1 år som jobbade.


Men Hot Chelle Rae (grymma killar det där) i öronen så satsar jag på en trevlig snabbvisit i Järvsö.

Ikväll blir det övning med Luciorna och packing inför " En riktig advent"


Hörs   

             På den tiden då min webbkamera faktiskt funkade...







Av Bella Franzén - 21 november 2011 22:22

Hejsan Måndag!


Asså, jag har så ont i huvet så jag inte vet var jag ska ta vägen...

Meeeen.

Idag har det vart skola då.

Efter lite genomgång på kök och lunch vart det stadsvandring med Anlo och Felicia.

Vi hade 58 restauranger/cafeer att leta upp, vi hitta 41.

Det tog 2 timmar.

Riktigt ovärt.


Efter det gick jag och handlade sen ut på en powerwalk.

Sen har jag bara chillat, samanställt resultatet från vandringen.

Det var där någonstans vid pluggandet som huvudvärken uppkom....


Men snart är det mitt favvo program på TV, Outsorced (stava jag rätt?)


Och i morn är det Öppet hus på Polhemskolan.

Jag ska vara guide i livsmedelshuset... ehh?

Iallafall, kom och hälsa på!


Hörs



Av Bella Franzén - 17 november 2011 21:33

Hejsan Torsdag!


Efter en  sabbvisit i Järvsö och övning med luciorna är jag nu påväg tillbaka till Gävle.

Sitter på tåget med ostmacka,julmust och Ballerina.

Man måste liksom göra det bästa av situationen!


Imorn är det skola ,sen kommer bror och vi ska käka på stan.

Sen åker han på hockey och jag åker hem till Järvsö igen.


Hörs!


Av Bella Franzén - 16 november 2011 23:00

Hejsan Onsdag!


Jag har inget alls att skriva.

Jag ska snart gå och lägga mig.

Idag har jag vart i skolan, tränat lite.

Ätit lite, kollat på tv mycket.


I morn bär det av till Järvsö, för övning med lucia-kandidaterna.

Ja, för er som inte visste det än: jag är en av Järvsös 7 Lucia-kandidater.

Jätteskönt gäng, jag hoppas vi får en kul vinter!


Nej, nu ska jag sova.


Hörs


(bellafranzn@twitter)



 

Fina Josefin, för att jag är way to skabbig för att visas online nu.

Du är bäst Josefin<3

Av Bella Franzén - 15 november 2011 19:15

Hejsan Tisdag!


Skola, riktigt jobbigt konditions-test på idrotten.

Sen jag jag hem , Westblom följde med.

Hahaah, det va kul!


Sen gick vi ner på stan och hon tog bussen ut till skogen.

Jag gick på Konsum.

Sen hem och käka mat.


Nu tänker jag kolla på tv hela kvällen.

Missa för guds skull inte Outsourced ikväll!!!


 


Hörs!

Av Bella Franzén - 13 november 2011 16:21

Hejsan Söndag!


I Natt sov Josefin här, det vart mys och nostalgi.

Vi kollade på alla gammla vinjetter till barnprogrammen som gick när vi var små!


Idag har det vart en klassisk söndag, när man inte gör ett dugg.

Jag har bakat en tårta till Pappa!

Jag ska visa en bild sen :)


Men som sagt, jag åker tillbaka till Gävle om ett tag.

Det känns som vanligt, så absolut inget då.


Typ så mycket vettigt hade jag att säga.

Nu ska jag packa/städa klart.


Hörs!

Av Bella Franzén - 12 november 2011 20:12

Vissa saker tar väldigt hårt när man väl inser dom.

Men ju fortare desto bättre, eller hur?



Av Bella Franzén - 11 november 2011 15:27

Två dåliga saker med att åka tåg är:


1. Jag åker jämt själv ,vilket gör att jag inte kan gå och kissa, eftersom jag har dator,telefon och plånbok med mig,

och att ta med sig datorn på tåg-toaletten är inte ett alternativ


2.Men om jag måste kissa ändå så känner jag mig jämt som en pensionär,eftersom jag måste hålla i mig när jag sitter på toan, för det känns inte okej att rammla ner på golvet.


Bara så ni vet.


 

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards