Bella Franzén

Alla inlägg under juni 2011

Av Bella Franzén - 29 juni 2011 01:06

Hejsan!


Ja, sommaren är så skön.

Idag har jag bara chillat med Hanna!

Perfekt väder, det blev middag i skolskenet och kvällsdopp i stugan.


I morn åker jag till Hudik för att gå på bio med Josefin :)

Tror nog att det blir så att jag sover där med.


Ska ju även tala om att vi har skickat ibäg hyreskontraktet.

Nu finns ingen återvändo.

Men jag börjar känna att det nog kan blir bra ändå.

Jag tror det börjar bli uppemot 164928 personer som tänker komma och hälsa på.

Haha!


Nej, nu ska jag sova lite ändå :)


Hörs


Kastar in en lite "söt" bild från sommaren 2010


 





Av Bella Franzén - 26 juni 2011 23:02

Hejsan!


Nu var det åter igen längesen som jag uppdaterade, nu är det för att jag jobbat alla dagar sen i torsdags och när jag kommit hem har jag bara inte orkat blogga.

Det har varit rätt mycket på jobbet, men bättre det än för lite.

I morgon jobbar jag också, men på tisdag är jag ledig:)


På onsdag blir det bio med Josefin, vi ska se Kronjuvelerna med Bill Skarsgård och Björn Gustafsson. Det kan bara bli en awezume film :)


Men nu ska jag hoppa i säng.

Ska upp kl 8 i morn ju!


Hörs





jag är alltid tryggast när du är

en lite bit ifrån.

en rörelse i ögonvrån

Av Bella Franzén - 26 juni 2011 20:08

http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp


Se, detta. Men jag varnar känsliga.

Det är så sjuk.

Jag vet inte vad jag ska skriva.

Kolla bara.

Av Bella Franzén - 22 juni 2011 22:53

Hejsan!


Jag är inte så aktiv nu.

Men det händer inte mycket.

Det är sommarlov.

Jag gör samma saker varje dag.

Lägger mig för sent, vaknar för tidigt.

Går med hunden.

Är med kompis.

Äter.

Datan.

Somnar för sent igen.


Men, grejen är att, det är så galet skönt.

Jag behöver inte göra något alls.

Men i helgen blir det jobb.


Har vart mycket med Josefin nu, tack för att du står ut med mig och för att vi har så kul!


I morn fyller HannaPanna 15!

Och vi ska på sägensafari, shit. det kommer bli kul... (eller läskigt?)

I alla fall, det är 1n timme kvar nu till din födelsedag, bästa,bästa du!

Massor,massor av grattis kramar till dig, älskade vän!

 Snodde en bild från Furvik 2011 på dig :)

Grattis!!!



Tänker även lägga upp våran klassbild, shit.

9a, kommer sakna sönder efter er i höst!

Snodde den av Sara!


Och här kommer bild från Bims facebook från avslutningskvällen <3


Neeä-

jag hör av mig när jag har nått vettigt att säga.


Hörs


Av Bella Franzén - 17 juni 2011 21:18

Hejsan!


Ja, jag har inte vart så taggad på bloggen på sistonde.

Men va fan, jag har ju slutat 9:an!


Onsdagen var en dag jag sent kommer glömma, och ni som var med och gjorde dagen så otroligt bra, jag kommer sakna ihjäl mig efter er! <3


men. jag kastar in lite bilder :)





På kvällen var vi på strums och det var nog något av det bäst jag varit med om.

Jag kan inte fatta att jag ska skiljas från alla de här underbara vännerna.

Vi lekte, tävlade, grillade, myste vid elden och skrattade och grät :)


Torsdag och Fredag har jag bara chillat :)


Måste ju berätta om min "jättehemska" skada på foten.

hahah, på onsdags kvällen kännde jag att jag hade något på foten.

Det var typ en knöl i hälen, på torsdag gick jag till hälsovårdscentralen, det visade sig att jag antagligen hade fått hål på ett blodkärl i hälen eller nått in nått där.

Men jag får inte bada förens det läkt, kuldå. på sommarn.

Men äh :)

och sköterskan drog på värsta bandage och allt, haha (Y)

för ett liten hål i hälen ;)

Det är verkligen inte så illa som det ser ut!



Hörs

Av Bella Franzén - 15 juni 2011 17:46

Hejsan!


Japp, nu är det slut!

Idag var det examen och ja, jag grät.

Jag inser hur mycket jag kommer sakna er.

Efter det vart det traktor-åkning runt byn och ut till Torön för käk!


Sen hem igen med 9b:s traktor :)


Snart åker jag till Strums-gårde (stavning) med alla dom här underbara människorna och tänker ha det bäst ikväll/natt :)


Hörs

Av Bella Franzén - 14 juni 2011 21:34

Hejsan!


Ikväll har vi pyntat vagnen och fixat musik, ja.

Det tog 3 timmar, men jag kan fan inte säga att det var tråkigt, det var rätt kul faktiskt! :)

Jag kommer sakna hela klassen sjukt mycket<3


Men i morn är det skolavslutning och shiit.

Det lär bli tårar :o

Jag så ska jag ju sjunga med min Decemberboy, neervös!


Men nu ska jag äta sen sova!


Hörs


och om jag glömmer det, ha en BÄST sommar ;)


 

jag måste ju nämna att vi hade stjärngala idag och jag vart Mrs.Öje, *stolt* även om jag jar funderar på varför folk rösta på mig :o

Av Bella Franzén - 13 juni 2011 20:55

2 minuter efter att jag la upp det senaste inlägget insåg jag vad jag faktiskt skrivit.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards