Bella Franzén

Alla inlägg under december 2011

Av Bella Franzén - 31 december 2011 22:25

Hejsan!


Nyår, det känns rätt lame måste jag säga.

Facebook invarderas av festande folk.

Själv har jag dubbelsidig öroninfalammation och bihålor som inte vill samarbeta.


           

Titta såhär glad var jag en gång.


 Är för övrigt rätt förbannad över att Canada tvingar Sverige att spela JVM så sent, kl 04.00 svensk tid liksom, wtf.

Ni kan spela den skit tiden själv, skit Canadensare. 


Hörs

Av Bella Franzén - 21 december 2011 22:25

Hejsan!


Snacka om att jag har haft en slö vecka.

Och nu är det bara en dag kvar, i morn ska vi se en julshow eller nått sånt.

Sen är det Jul-lov!


Det ska bli fett skönt att ha lov, och tänk att det gått ett halvår sen jag flyttade , ett halvår sen jag började gymnasiet.

Jag har kännt alla nya vänner i ett halvår, jag är väldigt förändrad, det vet jag.

Men jag tycker jag har förändrats till det bättre, och allt detta har vart en riktigt kul tid.


Nu ska jag kolla vidare på film   . ha det fint!


Hörs!



 


Chillar lite med handen i håret!



Av Bella Franzén - 19 december 2011 22:59




Joorååå satteee  

Av Bella Franzén - 19 december 2011 14:16

Hejsan!


Hur går det för mig med att blogga då?

Inte så bra, nej.

Men följ mig på twitter istället @bellafranzn


Snart är det jullov och det är magiskt.

Jag ska bara sova och äta.

Sova ska jag göra för att jag verkligen behöver, äta ska jag göra bara för att jag är sån.


Jag kan inte fatta att jag redan gått en termin av gymnasiet, det har vart helt sjukt och riktigt roligt.


Nu ska jag smyga ner på stan och leta en julaftonsklänning.

Hoppas hoppas det finns någon fin kvar på rean, för min plånbok är inte så fet...


Men hoppas allt är bra med er!

God jul och gott nytt år, för jag lär ju glömma att skriva det sen!


Hörs


Slänger in en bild på hur jag typ sett ut på alla luciaframträdanden.

Det har vart skitkul och vi har vart riktigt bra!


Av Bella Franzén - 14 december 2011 21:50

Hejsan!


Jag är sämst på att blogga.

Hata mig inte, men ändå... ingen följer den här bloggen, så det är lugnt!

Jag sitter på tåget nu och är påväg hem till Gävle.

Sa jag just hem till Gävle?

Eller jag skrev det. 

Ja.

Jag mena, till Gävle!


Det hämder inte mycket, det är lucia-grejs och sånt.

Skola, det är mycket nu.


Men snart är det lov.

Det är fint.

Jag har liksom inte så jäkla mycket vettigt att förmedla till dig, kära läsare.

So this will be the end of this blogg-inlägg.


Hörs

Av Bella Franzén - 6 december 2011 17:48

Riktigt jävla less.

Av Bella Franzén - 1 december 2011 09:26

Hejsan Torsdag!


Insåg just att jag inte bloggat på 1 vecka.

Illa.

Det har vart mycket nu.

Super kul läger och lucia-framträdanden.

Och nu har jag lyckats bli sjuk.

Mår skit, men man kan inte ge upp.

Det är ju bra den 4:e förkylningen på 3 månader.

Jag brukade aldrig va sjuk annars, det är nå fel på gävle luften.


Men det är snart jullov och jag har faktiskt julpyntat lägenheten, kolla!

          

Men nu är det rast.


Hörs 

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards