Bella Franzén

Alla inlägg under juli 2011

Av Bella Franzén - 27 juli 2011 00:52

Inatt drömmde jag , jag drömmde något helt otroligt.

Det var du och jag.

Så som det aldrig kommer att bli.

På allvar, det är hemskt att vakna ur en dröm dom bara måste få vara sann.


Dagen fortsatte, men jag har liksom vart slö hela dagen.

Sjukt.

Nu på kvällen drog vi ut till stugan , åkte båt, kolla tv och spela spel.


Nu ska jag hoppa i säng i förhoppning om att drömma något som är mindre plågsamt att vakna upp ur.

I morn gäller Gävle, jag ska betala lite saker och kolla till lägenheten (Y)

Och i morn kanske jag köper datór, vi får se.

Eller så blir det torsdag.

Det återstår att se, såattsäga.


Hörs


Av Bella Franzén - 26 juli 2011 13:17

she loved him so

but he was already gone long ago.

she relly wanted him to stay

he coulde't wait to get away.

Av Bella Franzén - 26 juli 2011 00:57

Hejsan!


Sliten nu.

Byns tröttaste tjej tackar för idag.

Och laddar om för att troligen, köpa en fin,fin dator i morgon.

Ingen som vill göra sig av med en dator-väska, inte allt för dyrt?




 


Skickar ännu en tanke till alla offren i Norge, må all styrka vara med er.

Och må den där otroligt hemska mannen (om man nu kan kalla fan för man) få lida det ni lidit 500 000 gånger om.




Hörs


Av Bella Franzén - 25 juli 2011 00:01

Hejsan!


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Är i chock över hela Norge-kaoset, och jag har fortfarande svårt att ta in det.

Och sen dör Amy Winehouse , dagen efter.

Inte för att det var lika chockande.

But still.

Jag kan inte ens tänka mig att något liknande skulle kuna hända i Sverige.

Och det gör så ont i mig att se alla bilder, och jag lider med alla.

Speciellt ungdommarna på ön.


Men här hemma går ju livet på-

Det har bara varit jobb, men nu är jag ledig i 3 dager.

Fett, ju!


Men nu ska jag sova, och jag ska ha tur om jag vaknar innan kl 12 i morn.

Vilket är länge för mig!


(borde legat en fin,fin bild här, men det gör det inte)


Hörs.


Av Bella Franzén - 20 juli 2011 19:03

Hejsan!


Lagomt sliten är jag nu, trots att det bara vart 6 timmar idag.

Nu ska jag ta med mig sölpelle på soffan och gå ut och gå.

Sen tänker jag göra mig en underbar fruktsallad med vaniljglass och kolla på tv.

Jag är värd det!


Om jag får orken tänker jag nog börja packa lite lådor inför flytten med.

Faktiskt!

Men jag säker om, för jag kommer nog inte göra det.

fint,fint!


Jag sitter och längtar tillbaka till 14-15 Juni.

Två underbara dagar, med dom bästa av dom bästa.

Stjärngalan, brännbollen, avslutningen, flak-åkning, torön och sturms.

Finast, var det!


Lätt den mest spelade låten på våra falk?

Skrillex – Scary Monsters And Nice Sprites



    


 



Hörs.



Av Bella Franzén - 20 juli 2011 11:07

Hejsan!


Lika lite som vanligt händer.

Jobb igår sen vart det en sådär, galet skön kväll med Josefin!

Ojoj.


Idag gäller jobb igen och sen vet jag inte, det är liksom sommarlov.

Man borde göra massor av saker, galna saker.

Men nej, jag jobbar.

Sen går jag hem, äter sover, jobbar.

Jag måste fan börja vara lite rolig nu!


Men snart så flyttar jag och någon dag här ska jag väl ta att böraj packa ner allt.

Shit, va jag gruvar mig.


Nej, nu blir det raka vägen mot frukost!


Hörs

Av Bella Franzén - 19 juli 2011 00:42

Den där kännslan att man inte duger, att man inte räcker till.

Den är värst, och jag hatar hur ofta den är här.

Av Bella Franzén - 18 juli 2011 23:15

Pepp-talk med allra finaste Josefin.

Älskar dig.

Och du, glöm aldrig att du bara är värld det allra bästa.



   Kände att bilden ba, satt som en smäck!


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards