Bella Franzén

Alla inlägg under juli 2013

Av Bella Franzén - 30 juli 2013 15:05

Hallå!

Precis kommit hem från jobbet, eller jag har faktiskt hunnit duscha också!

Sitter och varvar ner och planerar kvällen tillsammans med Hanna. 

Middag ute, toppenbra!


Igår var jag och Mamma i Hudik och handlade och solade på Maln.

Skönt med en ledig dag, eftersom jag jobbar resten av veckan.

Jag hittade lite grejjer, men väntar med stor-shoppingen tills Stockholm i mitten av augusti.wiie


Köpte: Svart kläning


   

Saltvatten spray

 

Två Yankee Candles, myyys!

Spring-arm-band?

   

Maln

   

Blåsigt på Maln!

 

Påväg hem!

 

Figo hittade kompis som tyvärr befann sig på fel sida stängslet, sorgligt!

 

Bror och hund! 


Har fått det sista vecko-schemat för årets sommarjobb, känns lite sorgligt men mest skönt, på fredag om en vecka får jag ÄNTLIGEN ha sommarlov! Tjoho!


Nej, nu ska jag prata med Maja som äntligen är hemma från Italien


Puss!






Av Bella Franzén - 26 juli 2013 22:17

Hallå!

Jag sitter vid datorn och njuter av dom svala vindarna som blåser in genom fönstret.

så himla efterlängtat efter en dag som bjudit på 30 graders värme och sol.

jag klagar inte.

bara lite tungt att jobba i sånt väder.


efter jobbet drog jag ut till stugan och mötte upp familjen som redan varit där ett tag.

tog första doppet och spelade badminton.

   



Eftersom att vädret bestämde sig för att ge upp totalt och istället börja åska och blixtra så åkte vi hem och grillade istället.

Hamburgare med massa tillbehör. Gott!


 


Efter middag och en stunds vila, bar det av till Ljusdal och LJP-cup.

Där kollade vi när Jon spelade mot Arbrå. Tyvärr förlust.

Men bara att ta nya tag!


 


När solen lagt sig lite tog jag och pappa en springtur och jag sprang längre än jag gjort på mycket mycket längre.

Det går ju verkligen sådär med min skada, men nu känns det faktiskt lite posetivt igen. ÄNTLIGEN!


Skrev ju även i ett tidigare inlägg att det skulle komma bilder från senaste veckorna som gått.

dom bilderna ville inte följa med i inlägget så dom kommer här istället.

 


Jag, Johanna och Julia innan utgång i lördags



 

Theres på Peter Pan-teatern på Stenegård, fantastiskt bra


 

Jag, typical fjortis-bild.Innan Ön i Hedesunda, hos Josefin


 

Jag och Josefin


 

Skor och kjol, påväg till banken (vuxenpoäng)


Puss och Kram




Av Bella Franzén - 25 juli 2013 23:26

God kväll!

Efter en dags ledigt så var jag tillbaka på jobbet ikväll. Mycket folk och mycket springande. I morgon är det dags igen, upp klockan 6 och jobba. Förhoppningsvis så är det finväder när jag slutat så jag hinner sola lite. Så nu dags för lite New Girl och sen sova. Godnatt!!

Av Bella Franzén - 24 juli 2013 22:04

Hallå! Eftersom att jag skaffat nyare, bättre telefon så kände jag även att jag kanske ska börja blogga från telefonen för att ta upp och hålla igång bloggen lite mer. Jag tycker det är jättekul att blogga men lite för omständligt att hela tiden ha en dator tillhands. Så med ny telefon så kanske vi kan få liv i den här bloggen igen. Lite mer bilder och så. Börjar med lite bilder från tiden som gått.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards