Bella Franzén

Alla inlägg under september 2011

Av Bella Franzén - 29 september 2011 18:33

Ta ett gäng glada ,goa killar.

Ta ett gäng modeller.

Ta Ibiza.

Ta ett häftigt beat med lite dragspel.

Shit man skulle vart där.



Av Bella Franzén - 29 september 2011 16:53

Hejsan!


Torsdag, kort dag i skolan.

Sen ner på stan för att umgås med Lingan som skulle vidare till Stockholm vid 4.

Det vart fika @ donken och så.

Mycket skratt och lite allvar.

Som det ska va.


  snälla, ignorera mina ögon. Soligt för fan.


Sen gick jag hem och städa hela lägenheten.

Sen såg jag att det var en kille i typ mig ålder som rota i våra sopor.

Inte lite dåligt samvete man får när man sitter och smockar i sig och han måste leta mat på gatan. Usch..

Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag packa , för i morgon åker jag hem, och i morgon är de träningsmatch i hoockeyladan.

Efterlängtat!


Hörs


Busigt.

(den kännslan som du lämnar när du vänder bort din blick) 

(berätta vad det är, så jag förstår hur jag ska nå dig)

(Galet, Winnerbäck, du kan prickar in exakt den  kännslan, tack)


Hörs



Av Bella Franzén - 27 september 2011 19:57

Hejsan!


Tillbaka till skolan idag då.

Det va, spännande.

Som alltid.


Efter skolan följde Josefin med mig hem.

Det vart fika och bus, som alltid.

Haha!


Sen bar det av mot Konsum, som alltid.

Och fantasin var på topp!

Jag skulle göra smul-paj med kassler och Aubergine (stavningen)

Men båda var för dyra enligt mig så istället vart det en paj med bacon,brocolli och bönor.

Redigt gott vart det.

Till det servera jag tomat och avocado och gräslöks-gräddfil.

Shit, jag kan jag!


 

Nu ska jag kolla på idol och tvätta i tvättstugan och äta blåbärspaj.

Paj är fina grejjer det.


Hörs


Av Bella Franzén - 26 september 2011 21:58

Hejsan!


Nu är jag tillbaka i Gävle och laddar upp för en vecka här.

Helgen har vart bra och idag har jag vart hos Josefin i Hudik.

Jag har vart elev på Broman idag haha.

Efter "skolan" tog jag en fika med Josefin och Pelle. Trevligt!

Sen inhandlade jag nya skor.

Mycket nöjd med mina Nike skor och tack Lingan för att du hitta dom :)


Nu kollar jag på Idol och snart ska jag hoppa i sängen.


Hörs

Av Bella Franzén - 22 september 2011 15:12

Hejsan!


Ska väl dra till med ett vettigt inlägg nu.

Skola idag, kort dag. Underbart.

Efter skolan stack jag ut och powerwalka (finns det ingen mindre töntig förklaring på "gå snabbt" än powerwalka?)

Sen mot Konsum, as usual.

Nu är jag hemma och har städat lägenheten och duschat.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och sånt.


Hörs!

Av Bella Franzén - 21 september 2011 22:37

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva.

Det är inte bra nu, och brynäs förlust gjorde det inte mycket bättre.

Jag har kaos i huvet och överallt.

Jag vill hem.

Och jag ställer frågan igen, när vart allt så svårt?

Varför skulle man bli lite halvstor?


 

Av Bella Franzén - 21 september 2011 16:11

Jadå.

Taggar till nersläpp om mindre än 3 timmar.

Peppar med musik och glass.


  Ser ni vad taggade vi är?!



Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards