Bella Franzén

Alla inlägg under april 2011

Av Bella Franzén - 30 april 2011 17:09

Jag har massor av bilder jag borde lägga upp.

Gör det ikväll om jag orkar.


Av Bella Franzén - 27 april 2011 22:34

Hanna ligger på min säng och läser, snart ska jag övertala henne att vi ska göra mackor, jag är ju hungrig!

Dagen har väl vart rätt random, ljusdal med hanna, sen delsbo med Tessan.

Jag köpte, min avslutningsklänning, två par shorts, en tröja och en regnjacka :)


Imorn ska jag fixa lite inför gävle.

Och tro på fan, för typ 5 minuter sen isåg jag att idag var det 30 procent på ALLA kläder på cubus,min favorit affär.

Vi skulle ha åkt till Gävle idag.

fan.

men.. always look on the bright side of life.


Hörs

Av Bella Franzén - 27 april 2011 00:14

Är det bara jag eller komma Eric Saade få stryk av ena hälften av Tokio Hotel.feat TwilightEdward?


Spotify:

Jedward – Lipstick - Radio Edit

Av Bella Franzén - 26 april 2011 23:14

GRATTIS TEAM ANDREAS!


Jag är riktigt stolt över att vara järvsöbo idag!

Det va så galet spännande, och jag är så glad att det var ni som stod som segrare!

Det är ni värda!


Jublet tog aldrig slut JUBLET TOG ALDRIG SLUT I samma ögonblick som Gry Forsell läser upp resultatet brister Järvsökören ut i ett gemensamt segervrål. Under finalen briljerade de bland annat med sin version av Leonard Cohens ”Hallelujah”.


Av Bella Franzén - 26 april 2011 22:13

Jag satt och kollade på inför Eurovision på svt och såg de här två bidragen.

Lille saade får nog passa sig :o


Aserbajan(stavning) :

http://www.youtube.com/watch?v=eG2uNbNRkAw



och Finland:

http://www.youtube.com/watch?v=AFRAVSwoDkk



Jag lovar, det är värt att kolla på.

Jag gillar båda starkt, men den första är bäst :)







Av Bella Franzén - 25 april 2011 17:48

Ikväll gäller det!

Ikväll ska vi vinna körslaget!


Glöm inte smsa "ANDREAS" till 72400


Av Bella Franzén - 24 april 2011 23:49

Hejsan!


Dagen har varit riktigt bra.

Förmiddan spenderades ute i solen, jag kratta lite löv och solade.

Eftermiddan spenderades hemma hos mina gudföräldrar + kusinerna :)

Det var trevligt värre :)


Sen kännde jag att jag bara måste umgås lite med mina kompisar, det slutade med att, jag , Hanna, Linn, Annlinn och Tessan drog iväg och spelade kubb.

Det urarta en smula.

Så då åkte vi iväg och käkade glass och hada det allmänt trevligt och väldigt roligt.


Vi halv 10 drog jag mig hemåt, det vart kallt som satan.


Då tog jag med mig pappa ut och åkte lite bil, vi mätte upp en springrunda åt mig.

Och nu har jag fikat lite och jag ska till att sova.

I morn ska jag nog kliva upp tidigt och följa med till Bollnäs för att kolla på när damerna spelar fotboll :)


Men nu ska jag lyssna på musik och sova :)


Hörs


Av Bella Franzén - 24 april 2011 16:46

ihhh, den är svår!

Arn- filmerna är en absolut favorit.

Riktigt romantik, spännande och *host*, Joakim Nätterqvist  & Bill Skarsgård (blink,blink, josefin )

Filmerna har allt, och ja, jag kan väl erkänna att jag fäller en liten tår när jag ser den.



Men en gammal favoritfilm som jag kan se hur många gåner som hellst är Pocahontas.

Och det här låter ju helt puckat men, det finns mycket man kan lära sig i den filmen.

Och INGEN film har så bra filmmusik.

Musiken är underbar!

Spotify-länkar till lite av den grymma filmmusiken:

Shanice – If I Never Knew You

Vanessa Williams – Colors Of The Wind


Och den omöjliga kärleken och dramatiken och shit, den är grym.

Ska nog kolla på den igen snart :)




Jag kan också erkänna att jag aldrig sett en skräckfilm och, jag hatar filmer som är overkliga, typ Harry Potter (ehh), den ända "overkliga-bra-filmen" är Avatar, som även den fick mig att gråta :)


Men Pocahontas och Arn-filmerna är de främsta favoriterna :)


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards