Bella Franzén

Alla inlägg under januari 2013

-

Av Bella Franzén - 29 januari 2013 10:02

 

Av Bella Franzén - 23 januari 2013 21:54

Hejsan!


Jag är riktigt dålig på att uppdatera.

Men jag har inte riktigt tid, har det bra just nu. Jättebra.

Helgen spenderades i Torpshammar hos Hanna.

Riktigt riktigt kul helg, längtar redan tillbaka!

Tur att jag nos ska tillbaka snart!


Annars så flyter allt på som vanligt hemma hos mig och min kära sambo Johanna.

Hon flyttar ifrån mig 1:a februari, vilket är jättetråkigt.

Men hon flyttar två trappor upp så vi slipper inte varandra ändå! (skönt!)


I helgen åker jag troligen hem och firar pappa som fyller år på måndag.

Jag hoppas allt är jättebra med er och jag ska försöka skriva oftare och mer.


Hörs!







Av Bella Franzén - 6 januari 2013 23:36

             


Venice Beach Recreation Center California CA street photography streettogs candid basketball court sport America USA US united states travel roadtrip nikon D40 photo picture image bw black and white mono monochrome

South-Lower-Manhattan-Skyline-View-from-Brooklyn-New-York-NY-USA-DSCN8755.jpg

120-Wall-Street-and-Continental-Center-Building-South-Lower-Manhattan-Skyline-View-from-Brooklyn-New-York-NY-USA-DSCN8758.jpg

Animation-Film-moving-traffic-cabs-Verkehr-Taxis-Downtown-Manhattan-NYC-New-York-City-USA-DSCN8639-Animated.gif




one day we'll be together



Av Bella Franzén - 2 januari 2013 19:38

Hejsan!


Det var ett tag sen jag skrev.

Ibland finns det bara inget jag kan skriva om.

eller så hinner jag inte.


2013 alltså, hade en toppenkväll på nyårsafton med bästa tjejerna.


 

Här är Maja, Johanna, Emma och jag.


Jag tänker inte skriva något liknande "ååh, 2013 ska bli mitt år" "2013 ska bli så jäkla bra" för inget blir någonsin som man tänkt sig.

Men 18 år ska jag fylla i år.

Ja, jag har blivit gammal.


Kanske jag borde göra någon form av års-resumé.

Men, det orkar jag inte.

det enda jag kan tala om är att 2012 var ett år där så mycket förändrades.

och jag skulle ljuga om jag sa att jag är den samma idag som för ett år sen.

Inga drastiska förändringar, men saker och ting förändras.


Hoppas allt är bra med er och att 2013 blir ett toppen år!

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards