Bella Franzén

Alla inlägg under juli 2011

Av Bella Franzén - 18 juli 2011 18:29

Allting har förendrats , men du.

Finns kvar.

Du har inte fattat än.



Av Bella Franzén - 18 juli 2011 18:13

Hejsan!


Ny header är här, jag är, rätt nöjd.

Jag lyckas liksom aldrig få till det!

Men,men.



Inatt sov HannaPanna här, det var trevlans :)

På kvällen cykla vi på loppis, jag köpte en fotölj, en kokbok, 6 glas och ett knivstäl för, hålli er. 40 kronor!

Idag vakna vi och Hanna åkte på jobbet.

Och jag och mamma åkte och handlade, jag köpte 2 par jeans, och en stor,svart tunn halsduk och ett skärp.


Snart kommer Hanna med familj och firar mig lite i efterskott, trevligt det med :)



Hörs



 

Av Bella Franzén - 15 juli 2011 23:07

Jag vill ägna en tanke och skicka massor av krya-på-dig kramar till trummisen i ett av mina favoritband Sugarplum Fairy, Kristian Gidlund som lider av svår Cancer.

Hoppas, hoppas att allt går bra , och att du blir frisk.

Och jag vill ägna en tanke till alla hans nära och killarna i bandet.



Av Bella Franzén - 15 juli 2011 22:42

Hejsan!


Japp, nu är även jag 16, tjoho.

Måste säga att det inte känns så speciellt :)

Men kul :)


Idag har släkt och kompisar firat mig och jag har fått massa superbra saker till lägenheten, tackar tackar:)

Tackar även alla som grattat mig via sms eller facebook :)


För alla er som fika hos mig idag, detta var vad jag åstakommit :)



Men nu sitter jag och bara tar det lugnt, laddar om för lite jobb, tillsammans med mina älskade smarties !



Hörs










grltnaldasteimedtiigtt.

Av Bella Franzén - 15 juli 2011 22:41

Saknar dig, så det gör ont i mig.

Av Bella Franzén - 11 juli 2011 23:45

Set me free, why don't you



Get out of my life, why don't you



'Cause you don't really love me



You just keep me hanging' on



You don't really need me


But you keep me hanging' on


Gör sig bäst, med Glee.


Av Bella Franzén - 11 juli 2011 22:25

Hejsan!


Det händer (som vanligt)

inte mycket.

Jobbat.

Ledig idag, då passade jag på att klippa mig lite och baka :)

Jag är lagomt lockig på bilden eftersom frisören hällde i litervis av medel i mitt hår och att jag sedan satte upp det .


Men i morn är det jobb igen fram tills fredag.


Hörs




 

Av Bella Franzén - 7 juli 2011 22:41

Hejsan!


Det blir inte så mycket bloggande.

Jobb.


Men, jag har kommit in på Polhem, jag flyttar i början på Augusti.

Jag är livrädd.

Vi blir 9 killar och 21 tjejer i klassen.

Jag känner 0 av dom.

taggat.

  



Annars, sommarlovet har hittills varit , tjaa. Rätt bra.

Kunnde varit bättre.  

Men det är ju ett tag kvar.


   Sliten brud




Hörs



Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards