Bella Franzén

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Bella Franzén - 14 september 2011 11:10

Hejsan!


Ja, det var ett tag sen jag skrev.

I helgen var det läger i Aspnäs, det var mys, jobbigt, men lika roligt som vanligt.


Igår åkte jag till Glada Hudik och umgicks med finste Josefin.

Vi ströva lite på stan, kolla på lite film och diskutera sådär stora saker som vi alltid gör. eller?


Imorse skulle jag ta 6.31 tåget tillbaka till Gävle.

Det första jag tänkte när jag kom fram var, snöa det inatt?

För tåget var försenat, synd.

Sen kom jag på, just det jag åker med Xtrafik, varför är jag då förvånad?


Efter lite smyglyssning hörde jag att en kille brevid mig bestämt sig för att ta x2000, på chans gick jag över till tågvärden och bad om att få köpa biljett ombord.

Underbara människa som svara: Nej, hoppa in och åk med du.

Tack SJ!


Nu är det lunch!


Hörs


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards