Bella Franzén

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Bella Franzén - 18 oktober 2011 14:57

Hejsan!


Det va rätt längesen nu.

Men det känns liksom som att jag inte behöver skriva när det ändå inte händer något.


Men i helgen va jag hemma, på fredagen var jag med Annlinn, Tessan och Tilde.

Jag var orolig för att tappa kontakten med mina gammla vänner när jag flyttar, men dom är för bra för att jag ska göra det.


På lördagen var jag i Bollnäs på stiftets dag för oss ungaledare.

Riktigt kul och sånt.


Söndag ledarträff och packning.

Igår bakade vi Biskvier på skolan, mycket lättare än man tror.

Och idag har vi haft bageri-prov och muskelpass ( jag kan inte gå ordentligt, ja, jag erkänner att jag borde träna mer)

Så på torsdag nästa vecka ska jag tillbaka till sporthallen med några tjejer ur klassen för lite prova på!


Ikväll ska jag laga soppa, för jag hade matlagningsgrädde kvar sen gårdagens såskok.

Annars lever jag rätt fattigt och ointressant.

I helgen ska jag hem till järvsö och gå på hockey och vara med på konfa helg. 


Ja, lite så är det.


Hörs


  Josefin, du vet vad jag tycker om dig. Vi säger lite såhär, det skulle nog inte gå utan dig <3

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards