Bella Franzén

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Bella Franzén - 31 augusti 2011 21:54

Hejsan!


Skola idag, klassfoto idag.

Jag vart ful, som vanligt.

Och nej, jag säger inte så för att få massa kommentarer eller uppmärksamhet.

jag vart faktiskt ful (Y)


Efter skolan gick jag hem och städade och sen ner på stan.

Idag inhandlade jag en ny väska , ÄNTLIGEN!!!

Den köpte jag faktiskt på HMs killavdelning, men som Lingan sa.

Tycker jag den är snygg, så är det klart jag ska ha den.True that'

Bild kommer på väskan. bara inte nu

Sen gick jag hem och lagade mat.

Själv.

Och det vart gott också!

Jag gjorde egen gräddstuvad pytt .

Med potatis, köttbullar, lök och champinoer (stavning) och grädde såklart!


 

   Det såg inte så najs ut, men det var det.


Efter det snacka jag med Lingan på skype och vi bestämde oss för att sticka ut och powerwalka tillsammans, fast i olika städer.

det gick fint, och nu ska jag belöna mig själv med choklad och frukt.


I morn tar jag tåget till hudik och är hos henne över natten.

Bäst.


Hörs

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards