Bella Franzén

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Kom ihåg mig då.

Av Bella Franzén - 8 april 2012 00:12

Sitter och har en ofrivillig, mycket sorglig "nostalgi-tripp" tänker 1 år tillbaka.

tänker på min förra klass, alla människor.

dom man knappt vet vad dom gör längre.

trots att dom var en stor del av din vardag förra året.

otroligt fina människor.

jag saknar er.

troligen så är det bara en bråkdel av er som kommer läsa det här.

men jag önskar er all lycka och jag vet att alla vi har det det lilla extra.

vi vet att vi kan.

ni är så bra.

och tack för allt ni gett mig.

finaste.


     



"när det blir varma sommar dar,kom ihåg mig då,

när vinter-isen ligger klar, kom ihåg mig då,

när varje dag känns likadan och när det skymmer över stan och när du drömmer,

kom ihåg mig då, när du har varit i alla vrår och du har testat allt som går, och när du tröttnat,

kom ihåg mig då"

 

        

 
 
Julia

Julia

9 april 2012 17:25

sv: Jag köpte de på ica maxi! :) Men det var inte en så hållbar påse så du vet! Sprack efter några gångers användning bara :/

http://enligtjulia.webblogg.se

Bella Franzén

18 april 2012 08:55

Aa, okej, tack! :)

 
Jennifer

Jennifer

8 maj 2012 23:09

åhhh, jag saknar allt från förra året jag med, speciellt allt från balen till sommarlovet tycker vi kan ha en tjej kväll eller nått framöver bella <3

http://jennifergiidlund.blogg.se

Bella Franzén

12 maj 2012 00:07

Hej! Åhh, ja! Det måste vi ha! Saknar er så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Franzén - 1 februari 2014 15:53

Hejsan!   Jag sitter och lyssnar på radio och ska precis hugga in på lunch som pappsen kom in med!Det var väldigt längesedan jag skrev något. Hinner inte med! Det händer otroligt mycket.   Skola, studentgrejjer, jobb och massa mer. Idag...

Av Bella Franzén - 28 november 2013 21:48

Hejsan!   Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev något här. Men jag har haft fullt upp, att säga att det är mycket som händer vore en fet underdrift. Just nu ska jag faktiskt snart ta och lägga mig och kolla på en film, och vänta på sällska...

Av Bella Franzén - 26 oktober 2013 15:55

Hejsan!   Jag sitter och dödar tiden, det går sådär. Jag ska möta Hanna och Theres vid halv 7 och gå ut och äta. Det ska bli väldigt roligt att umgås alla igen, mycket att prata om. Sen ska jag hem och sova i tid, för i morgon ska vi som ja...

Av Bella Franzén - 22 oktober 2013 23:35

Tänkte bara appropå mitt förra inlägg. att jag kunde lägga upp lite av den musiken jag lyssnar på just nu. om någon skulle vara intresserad.   ...

Av Bella Franzén - 22 oktober 2013 23:20

Hejsan!   Hahaha, tänk om detta varit 2005, då hade min hälsningsfras på bloggen troligen varit "cha cha bloggen" typ. haha.   Jag sitter här och borde gå och ta en macka och hoppa i sängen sen. Så jag ska göra det snart. Jag är hemma...

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards