Bella Franzén

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Bella Franzén - 20 februari 2012 22:33

Hejsan!
Måndagen gick fort, började dagen med en sväng ner på stan, eller jaa, stationen. Hämta två tjejer från Järvsö som skulle kolla in RL på polhe. Sen visa dom runt lite, sen- vanlig lektion med klassen. Idag tillverka jag en jordgubbspannacottta-paj.

Om den var speciellt lyckad vet jag inte.


Dagen fortsatte med att gå ner på stan igen, sen konsum. Soooom vanligt.

En powerwalk,middag och tvättstugan.

Massa tvtittande, hej no-lifer.


Imorn är det sovmorgon sen Hemlingby med klassen längdskidåkning och pulka.

Fika med och ber till nån där uppe att det ska va fin väder!


Annars ser det ut att bli en lugn vecka.Fintde


 

Fina finnen på näsan är med den också, finns inge att göra åt.


Nej, nu är det dags att hämta tvätten, och sen sova!


Hörs.

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards