Bella Franzén

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Bella Franzén - 16 juli 2012 16:30

Hejsan!


Jag har fyllt år!

Så nu är jag 17!

Igår vart jag 17 och tillbringade dagen på jobbet.

Jag jobbade i cafet och hade det riktigt mysigt med regnen som smattrade mot växthus taket.

Senare på kvällen gick jag på Diggiloo med Hanna och Tessan.

Eftersom att mer jobb väntade efter, med att plocka ihop stolar och annat.


Idag har släkt+vänner varit här och firat mig.

Och fler kommer ikväll.

Mycket trevligt.


Jag är så galet lycklig över en present och det är en biljett till världens bästa Markus Krunegård som ska spela den 2:a november på Gävle Konsert hus.

Jag längtar sönder.

Fan att det är så lågnt kvar!!

Jag vet att det kommer bli legendariskt!


 


Appropå konserter så var jag i fredags på Bollnäs stadsfest som blanda alla ganska dåliga artister hade bokat in Thomas Stenström.

Det var på tok för lite folk på konserten med vi stod längst fram och sjöng med i alla fantastiska texter.

Och fick träffa honom efter.

Ett sånt där minne från den annars totalt värdelösa sommaren som kommer göra mig lycklig i höst när mörktet faller!

Lånad bild från: http://helahalsingland.se/bollnas/1.4901347-nu-ar-festen-igang


Synd bara att ingen annan fattat hur bra han är.


Men nu ska jag tacka för mig för den här gången och tipsa er om att kolla på Allsången i morgon då Markus gästar och jag ska stitta och mysa till tanket att det är en dag närmare den 2:a november.


Puss&Kram

  




Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards