Bella Franzén

Alla inlägg under februari 2014

Av Bella Franzén - 1 februari 2014 15:53

Hejsan!


Jag sitter och lyssnar på radio och ska precis hugga in på lunch som pappsen kom in med!
Det var väldigt längesedan jag skrev något.

Hinner inte med!

Det händer otroligt mycket.


Skola, studentgrejjer, jobb och massa mer.

Idag ska jag jobba ikväll och i morgon blir det morgonjobb.

Sen tåg igen tillbaka till stan vid 6, så får jag äntligen träffa Martin igen, som varit borta på fjällsemester, längtar!

Hörde föresten att Gävle-polisen hittat en man död inte långt från där jag bor, huuh!
Mycket tok som händer i Gävle,haha.


Igår var vi ute och åkte med Josefin som fixade körkortet igår morse, super bra! Grattis!
Precis som Theres som fixade det i onsdags! Grattis!
Ska ta tag i det där jag med, men just nu har jag fått den stora äran att ha ett annat viktigt projekt att lägga tid på!

Lite hemligt, ha!


Hoppas allt är på topp hos er, och att vi hörs snart igen!

Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards