Bella Franzén

Alla inlägg under juni 2011

Av Bella Franzén - 13 juni 2011 20:32

Hejsan!


I morgon går jag sista dagen någonsin,någonsin på Öjeskolan!!

I dag på kör-övningen gick det upp för mig.


Annlinn och Josefin stog och tönta sig (as usual  xD) och jag insåg, hur fan,hur fan ska det här gå.

Hur ska jag kunna lämna allt. Vi splittras, på onsdag tar det slut.

Det känns tilloch med sorgligt att lämna min klass, som jag gnällt på dom!


Det kommer bli så sjukt svårt, ni är bäst.Allihopa!  


Jag vill bara stanna allt en stund, jag vill vara kvar här nu, precis som det är nu.

Jag vill ha de vänner jag har nu, jag vill inte lämna alltdet trygga här.


Men i morgon ska vi har så galet kul!




Av Bella Franzén - 12 juni 2011 21:16

Hejsan!


Jag satt och funderade på vad jag skulle skriva.

Men jag kom inte på något, det har inte hänt något hejdlöst kul idag.

Men då kan jag gnälla lite då tänkte jag, jag skriver något om att det är synd om mig eller nått.

Men så insåg jag, det finns människor det är mer synd om om.


Människor som blivit så sjukt svikna, människor som bara blir lämnade.

Jag har börjat tvivla på det här med kärlek, är det värt dom där små,korta lyckliga stunderna, när det hela oftast bara slutar med bråk och sånt?


Jag har inte mycket erfarenhet av sånt här, men jag ser andra.

Och jag har upplevt det själv också, lite grand.

Men på riktigt, hur mycket kan man lita på andra, egentligen.

Jag börjar tvivla, och vadå, vad är jag då, 16 år, inte ens det än.

Inget varar nog för evigt.


Men samtidigt vill jag så mycket att det ska finnas såndär, "film-kärlek"

Den där "springa-genom-hela-flygplatsen-och-skogen-för-att-stoppa-någon-Kärlek"

Men just nu, känns det lätt att tvivla på det.


Bevisa att jag har fel!


 







Av Bella Franzén - 10 juni 2011 23:37

Hejsan!


Dagen har varit rätt chill.

Skola först sen hem och städa, blä!


På kvällen var jag med HannaPanna!

VI prommenerade runt och köpte MER, gick hem till henne, gick hem till mig.

Tog det bara lugnt, vi är nog rätt slut allihopa efter 1 år i skolan.


På onsdag, går vi ut.

Jag lämnar 16 i Järvsö bakom mig och sticker.

Hur kunde det bli så?

Posetiiiv!


Hörs

Av Bella Franzén - 9 juni 2011 19:26

Hejsan!


Shit, nu är det snart slut.

Snart är jag klar med grundskolan!


Igår var det avslutningsfest i Furuvik, "stolt och nykter-festivalen"

Det var trevligt, och galet varmt.

Egentligen ganska dumt att typ trycka ihop 300 pers i en lite lokal och låta dom dansa.

Det blir liksom, varmt.


Idag har jag varit så otroligt trött, vi kom hem kl 3 inatt :o

Efter skola tog jag med mig Lingan och tog en fika på Condis, trevlans!


Sen hem till tessan och fixa lite inför vår egna-idrotts lektion i morn (Y)


Och nu ska jag käka lite och bara chilla, sen ska jag sova!


Hörs


 


     



Av miljoner saker, det jag ville ha.

Var du.


Av Bella Franzén - 6 juni 2011 17:00

Hejsan!


Nu tänkte jag kasta in lite bilder från klass resan till Göteborg!

Det var skit roligt i Göteborg och jag är förvånad att våran klass inte balla ur!

Vi hade jätteroligt och träffade massor av trevliga människor!


      Tilde och Jennifer på Paddan   Tilde, Jennifer och Sara   Göteborgs-hjulet   Jennifer, Tilde, Sara och Bim




Annars då?

Idag har jag sovit länge, ända till kvart över 11,  det är länga för mig.

Sen fick jag höra att Isali sovit till halv 5, hahah!


Efter att vaknat och klivit upp promenera jag till Tessan och vi åkte till Nor och kollade på fotboll.

Nor vann, grattis!


Och nu ska va snart åka till kusinerna och kolla på en bäddsoffa till min lägenhet:)


I morn är det skola och i morn ska allt bli klart, skönt!

På onsdag är det furuvik och " Stolt och Nykter-festivalen", trevligt!


Hörs


Av Bella Franzén - 5 juni 2011 22:53

   

Det är bara att glömma och tänka på något nytt.

För dig räcker jag inte till.

Det är så det måste vara.



Av Bella Franzén - 4 juni 2011 17:25

Nu är vi påväg hem- känn inte sorg för mig Göteborg! Vi syns snart igen, det kan jag lova!

 
Av Bella Franzén - 3 juni 2011 15:45

sitter och slurplar i mig en frozen cola på liseberg, 25 grader varmt och sol. Bäst!

 

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards