Bella Franzén

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bella Franzén - 23 augusti 2011 17:43

Hejsan!


Skola idag, nu börjar vi köra igång på riktigt.

Efter skolan tog jag mig en banan ,sen stack jag ut och sprang lite.

Det vart inte så mycket för jag sprang vilse hela tiden...

Sen hem och tränade lite till.

Jag har hållt mitt "inte-äta-godis-eller-kakor-eller-sötsaker"- löfte även idag, och jag känner inte ens sötsug. det är magiskt.

Ikväll tänkte jag dra ner ännu en gång på konsum för att handla lite frukt och bröd.

Eller ska jag orka ta en långpromendad till Willys?


Annars börjar jag bli klar med att packa upp och hänga upp alla kläder.

Shit, man glömmer vad man köper för massa skit.



Näe, ska väl fixa klart med kläderna!


Hörs

Av Bella Franzén - 22 augusti 2011 21:01

Hejsan!


Skola idag, idag fick vi våra "kock-kläder".

Måste säga att dom inte är så vackra, men det känns rätt coolt, och dom är fett bekväma :)


Efter skolan drog jag ner på stan för att köka skor att ha i kök och bageri på skolan.

Fick tag på ett par riktigt fula men , grymt sköna skor.


  Kass webbkamera bild


Nu sitter jag med mitt alternativ till godis och fika som jag ska sluta med, ikväll vart det en milkshake med bär och banan (Y)

Plocka nyss ur och hängde upp tvätten och kvart i 11 är nästa klar.

Orkar jag va uppe så länge?


Nej, nu ska jag kolla på tv.


Hörs


 

Av Bella Franzén - 21 augusti 2011 19:31

hejsan!


Sitter på tåget tillbaka till Gävle.

Det har vart skönt att ha vart hemma.

och nu börjar det på allvar.

Alla mina kompisar börjar i morn, och jag vet att det kommer gå galant för er alla :)


Hörs

Av Bella Franzén - 19 augusti 2011 14:20

Hejsan!


Känns lite posetivare idag.

Det var helt okej i skolan och snart åker vi hem.

Först nu känner jag att jag nog har lite hemlängtan :)


Igår gick vi på stan och sen på konsum och handla middag det blev pasta och supergod (färdiglagad) pastasås :)

På kvällen kolla på vi film, "Life As We Know It" jättebra, men rätt hemsk.

Sen vart det kvällsfika lyxbananer från lyxkonsum!


Vid 12 hoppa vi i sängs, men det gjorde inte mina grannar som köra, hela havet stormar, inte nudda golv och tagen och burken samtidigt tror jag.

samtidigt som dom hade skrika högs tävling.

Fint!


Hörs



 


Av Bella Franzén - 18 augusti 2011 22:58

Hejsan!


Jadå, jag började gymnasiet idag.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, det va inte kul och jag har vart med om hemskare saker.

Men, det blir nog bättre när jag kommit in i det.



Jag är sjukt glad över att Lingan är här med mig.

Det hade bara blivit för mycket att sitta här helt själv också.


Imorn åker jag hem och jobbar i helgen.

Sen nästa vecka drar det igång på riktigt.

fy!


Hörs


 

Av Bella Franzén - 16 augusti 2011 22:40

Hejsan!


Hemma i Järvsö nu, första natten i Gävle gick ju galant.
Trodde att jag skulle vara mer hispig och rädd, men det funkade :)


I morgon eftermiddag tar jag med mig lingan och sover natten innan skolan börjar.

Usch, en smula magknip nu.


Men det är bara att ha första och andra dagen gjort så blir det nog lättare sen, eller?

Ska packa ihop lite nu och sen ska jag hoppas på att mitt mobilabredband kommer i morn, tagga tagga!


Godnatt!


 

Av Bella Franzén - 12 augusti 2011 22:20

Hejsan!


Idag flyttade jag, eller tja.

Jag är ju hemma i Järvsö nu.

Och ska jobba i helgen.

Men jag åker ner nån gång kommande veckan.


Jag är jättenöjd med hur det vart och jag kände för första gången idag att.

fan, det är kan nog blir rätt bra ändå!


Och här kommer dom utlovande bilderna ;)


  Stökigt kök + toa   Sofffa och fönster   Matbord   Säng och så   Chill-pappa kollar tv :)



jag gillar min lägenhet och efter ett tag kommer jag nog trivas bra, det helvände idag.

typ.

kanske.

jag känner mig posetiv, men det är klart att motgångarna inte är över än.

jag ska ju börja skolan åh!


hörs

Av Bella Franzén - 11 augusti 2011 22:41

Hejsan!


Det var en allt för glad öppning av ett så deppigt blogginlägg.

Nu kommer det, jag börjar få lite små-panik.

Jag vill inte flytta.

Jag vill inte lämna allt och alla!!


Men allt är nerpackat, det går inte att ångra sig nu.

Och ja,ja,ja, jag kommer säkert att ha skit kul när jag fått kompisar och så.

Men innan då?

Innan jag fått kompisar och vant mig.

Äh fy fan,

kl 8 i morn går hela flyttlasset.



   

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards