Bella Franzén

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Bella Franzén - 21 november 2011 22:22

Hejsan Måndag!


Asså, jag har så ont i huvet så jag inte vet var jag ska ta vägen...

Meeeen.

Idag har det vart skola då.

Efter lite genomgång på kök och lunch vart det stadsvandring med Anlo och Felicia.

Vi hade 58 restauranger/cafeer att leta upp, vi hitta 41.

Det tog 2 timmar.

Riktigt ovärt.


Efter det gick jag och handlade sen ut på en powerwalk.

Sen har jag bara chillat, samanställt resultatet från vandringen.

Det var där någonstans vid pluggandet som huvudvärken uppkom....


Men snart är det mitt favvo program på TV, Outsorced (stava jag rätt?)


Och i morn är det Öppet hus på Polhemskolan.

Jag ska vara guide i livsmedelshuset... ehh?

Iallafall, kom och hälsa på!


Hörs



Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards