Bella Franzén

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Bella Franzén - 7 januari 2012 17:07

Hejsan!


Natten till Fredag den 6:e Januari 2012 tog Småkronorna VM-GULD!

Det va helt sjukt.

Dom är så värda det.

Chris och Renbergs tårar och skrik när Mika avgör är redan en klassiker, och jag sitter fortfarande och tittar på det.

Chris: "nu vill jag ha champange Micke" Renberg: "vad du vill ikväll Chris"  

I bakrunden hör man Good Fealing med Avici, snacka om Good Fealing asså.

Och hur Kanadensarna kastar sig mot plexiglaset och är näst intill lika glad som oss.

Och när "du gammla du fria" spelas och killarna sjunger så högt och så fint, det är äkta fin rejäl glädje.

Roger Rönnbergs kommentarer 1 minut efter målet, det är magiskt.



Det här är helt otroligt.

Grattis killar!






Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards