Bella Franzén

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Bella Franzén - 1 juni 2012 19:48

Hejsan!

Nu är jag hemma igen.

Och tänker stanna här till måndag morgon då åker jag tillbaka till Gävle och bowlar (stavas det så?) med klassen.

Sen blir det bara roligheter resten av veckan.

Ska bli så sjukt kul sista veckan.

Men lite tråkigt ändå, nu kommer det ju dröja en hel sommar innan man får träffa alla igen!

Men det ska bli riktigt skönt att slippa all stress, allt tåg-åkande, och att slippa vara själv jämt!


I helgen ska jag bara ta det lugnt och träffa lite kompisar.

Inget speciellt.

Vädret tillåter ju inte så mycket utomhus-vistelse så.


Puss&Kram


Hörs


 

Det var ett år sen nu, ETT ÅR SEN!


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards