Bella Franzén

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Bella Franzén - 2 augusti 2013 13:02

Igår skrev jag om hur sjukt det kändes att köra bil och hänga på banken.


Fick en käftsmäll ang hur gammal jag blivit idag med.

Jag kom (sorgligt nog) att tänka på att jag faktistk börjar skolan snart.

Så jag gick in på skolans hemsida för att se vilken tid jag ska vara där.

Och då slog det mig, jag ska inte längre titta på tiden för 1:orna eller 2:orna, utan 3:ORNA!!!!

Vad hände!? Det var ju nyss som jag gick nervös som attans trevande över skolgården för att sätta mig i en okänd aula med flera hundra andra okända människor som idag blivit mer eller mindre en del av mitt liv.


Herregud, jag går sista året.

Sinnessjukt, men fan vad jag ska försöka ta vara på den här tiden.

Har hört att det ska vara riktigt roligt.


 

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards