Bella Franzén

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Bella Franzén - 26 augusti 2013 12:59

 

Av Bella Franzén - 26 augusti 2013 12:51

Hallå!

Måndag eftermiddag(?).

Visst säger man eftermiddag när klockan är efter tolv?

Tror det.


Jag är hemma i Järvsö eftersom att alla kurser inte startat än och det resulterade idag i en ledig dag!

Har precis varit ute på en springtur med pappa.

Tråkigt nog går det inte så bra just nu.

Jag har väldigt dålig ork, och får liksom tryck över bröstet när jag sprungit ett tag.

Kanske kan ha och göra med massa stress (som allt annat)

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, packa, laga middag till mig och mamma och sen vid 18 så åker jag tillbaka till Gävle.

Skönt att komma ner i tid.


Imorgon är det bageri hela dagen och så engenska.

Så det blir nog helt okej.


Det är mycket just nu, men skolan, med kompisar och så.

Lite dålig uppdatering här.

Håll ut. haha. 


Hoppas allt är bra med er!

Puss.


p.s har fått datum för student-mössprovningen. herregud. kan inte fatta att tiden går så oförskämt fort.


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards