Bella Franzén

Alla inlägg under november 2011

Av Bella Franzén - 10 november 2011 23:16

You show Me downBut I won't fallI am titanium

Av Bella Franzén - 10 november 2011 15:15

Hejsan Torsdag!


Sitter på tåget påväg hem.

Jag åker tillbaka till Gävle ikväll redan, ska bara fixa en grej snabbt sådär i Järvsö.

Som sagt, kolla min blogg i morn :)

Tåg är riktigt tråkigt.

Jag kollar på film och lyssnar på musik, men det är verkligen tråkigt.


Men i morn åker jag hem så fort jag kan och på kvällen blir det Condis med favoriterna och sen hockey.

Hoppas det blir mycket folk på hockeyn.


BTW: bellafranzn@twitter

Ska göra mitt bästa för att hålla ett twitterkonto vid liv.

Det känns som något kul.

Men blir inte besvikna om jag inte orkar.


Hörs


 

Sämsta bilden på länge, fan va värdelös den va.



Av Bella Franzén - 9 november 2011 12:48

Hejsan Onsdag!


Vaknade vid 11, låg i sängen ett tag.

Sen tog jag på mig träningskläderna och gick ut på en powerwalk.

Trevligt.


Nu ska jag duscha och sen käka lite frukost , sen kommer Westblom hit och vi sak väl dra oss ner mot skolan för dagens enda lektion.


Jag sov 10 timmar inatt, det va så behövligt.

I morn åker jag tillbaka till Järvsö, för fixa lite grejjer.

På fredag får ni veta vad!


Hörs!

Av Bella Franzén - 8 november 2011 22:01

Hejsan Tisdag!


Helt slut har jag vart idag, dåligt med sömn två nätter i rad.

Tur för mig då att jag inte börjar skolan förens kl 14.20 i morn, woho!


Idag har jag vart hemma och myst, sen gick jag upp till fjärran och körde intensiv-simmning.

Jag vet inte om jag är riktigt dåligt tränad, men faktiskt vart jag rätt trött.

Sen gick jag hem och käka lite


Och nu laddar jag upp för Outsorced, må det vara en av dom bästa tv-serierna!

Kolla tv6 22.30


 

Fruksallad med jordgubbsglass, becuase i'm worth it!

(jag har även en pepparkas-muffins gömd någonstans, men det låtsas vi inte om,right?)


Hörs

Av Bella Franzén - 5 november 2011 22:45

Hejsan Lördag!


Medans hela facebook invarderas av bilder på folk som är lite lätt berusade och maskerad-fixade så tillbringade jag kvällen i kyrkan och med att skriva klart min uppsats.

Och nuså, nu äntligen är den klar!


Det har vart en lugn dag, jag har hunnit se Järvsö u-10 spela hockey, åh herrejesus säger jag bara!

Jag har hunnit färga håret, dock inte i någon spännande exotisk färg , utan den jag redan hade.

Detta gjordes bara för att få bort min grå/blonda utväxt.


Imorgon åker jag ju tillbaka till Gävle.

På måndag åker jag tillbaka till Järvsö för konfaträff och annat bus.

Will soon tell you what.


Nej, nu ska jag lättad maila min uppgift till min lärare och hoppas livet ur mig på ett bra betyg.


Hörs


  '

Klädde ut mig jag också: Till pluggande medel-svensson. Visst va det likt?  

Av Bella Franzén - 5 november 2011 16:53

Av Bella Franzén - 4 november 2011 23:45

Så jävla manlig.

Mest manlig i hela världen.

Vilken man alltså!

Av Bella Franzén - 4 november 2011 22:28

åh nej.


Hejsan Fredag!

Idag har vart en fin dag med alla mina favoriter, jag har saknat er så mycket.

Och just nu känner jag mig så peppad på att lämna Gävle, och bara stanna i Järvsö för evigt.

Det skulle vara 1000 gånger enklare, och bättre.

Jag vet inte om det är våran återträff idag, men det känns helt fel att åka tillbaka nu.


Något som också gör mig less är folk som gnäller, men inte gör något åt saken alls, när det finns hundratals möjligheter.

Fail på er.


Annars är det bra, tror jag.


Hörs

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards