Bella Franzén

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Bella Franzén - 24 maj 2011 21:54

Jag förstår verkligen inget, vart gick det fel mellan oss?

Sluta vara så långt borta.


Av Bella Franzén - 24 maj 2011 20:44

Jag kom och tänka på det.

Det är bal i morgon!

Jag går i 9:an och jag ska liksom gå som en 9:a på balen.

Det betyder att vi äter där och ska vara artiga och sånt!


Jag kan inte fatta det , nyss jag gick jag í 6:an och var med på balen för första gången.

Åh, shit vad man längtade till balen i 9:an då.

Men, man pratade om det som om att det aldrig skulle hända.

Jag längtade dit men, det var för långt bort för att jag skulle kunna föreställa mig det.

Nu, nu, det är i morn!!



Och det är galet vad mycket jag varit med om.

Det är 3 år sen nu.

Jag är så förändrad, jag har haft det jobbigt , jag har haft det riktigt bra.

Jag har träffat nya människor, några jag helst bara vill glömma.

Några jag fortfarande har kvar.

Och dom jag vill ha, men inte får.

dom jag vill glömma men inte kan.


För 3 år sen så fanns det nog inte en ända tanke på att jag skulle flytta hemifrån bara några veckor efter min 16 års dag.

Jag hade sagt att jag skulle gå media? jaha?


Jag kan se tillbaka (va fan, det låter som om jag är 98!) och känna mig nöjd.

Eller jaa , rätt nöjd.

Det finns så klart saker jag ångrar.

Som, kanske kanske hade förändrat saker, som jag kan känna att fan.

Bara jag hade vågat.


Men jag är nöjd, jag har mina underbara vänner, underbara familj och släkt.


Och i morn, ska jag gå på skol-bal.

och kanske ska jag våga dansa med nån!


 




Av Bella Franzén - 24 maj 2011 14:48

Hejsan!


Det är rätt lugnt nu.

Och åhhhh, va skönt det är ingen stress. än så länge!

I morn är det bal och sen på fredag är det grundskolans sista spanskaprov!

Puhh!


Idag har jag stått vid en längdhopps-bana hela dagen och peppat småknattar!

Det var kval inför SP, och jag var ansvarig vid längdhoppet.

Det var rätt kul, trots skit väder.

Jag känner mig helt trasig i ansiktet av all blåst.

Desutom bjöd dagen på regn med.


Ikväll ska jag bara ta det lungt och läsa lite i min ointressanta bok som jag måste läsa och jag ska kunna göra ett författarporträtt om en "historisk-författare" Rätt värdelöst!



Och bara för att jag aldrig lägger in bilder så kastar jag in två bilder på muffins och dummlekakor som jag bakade igår :)


   

Hörs

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards