Bella Franzén

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Bella Franzén - 27 maj 2011 19:11

Hejsan!

Jag tänkte slänga in lite bilder från balen :)


Innan själva balen hade 9:orna middag, det var jättetrevligt, lite annorlunda, men kul :)

Själva balen var väl rätt kul, jag dansa lite grand, men jag är inte så duktig så det vart inte så mycket :)

  Annlinn, Sara, Tilde och Tessan   En sné Bella   Mickis och Ellen   Emma, Stina, Ellen, Camilla, Julia och Josefin W   Jag och Lingan   Bim, Jennifer, Sara,Jag, Annlinn och Tessan   Jag

Jag och Dennis, fotograf : Andreas Valsberg



Det var lite bilder :)

Jag vet att det finns mer bilder på http://jennifergiidlund.blogg.se/


Annars så ska det bli riktigt skönt med helg!

Ikväll tänker jag bara mysa i soffan med tv och kanske någon film :)

Imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra, verkligen.

Och shit va bra det känns, det har vart fullt ALLA dagar i typ 3 veckor nu , så äntligen lite riktigt ledighet :)


Hoppas allt är bäst :)


Hörs



p.s - läsar rekord nu i veckan :) inte för att jag bloggar för att ha mycket läsare men ändå :)


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards