Bella Franzén

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Bella Franzén - 8 maj 2012 22:34

Hejsan!


Jag har egentligen inte mycket att skriva.

Allt rullar på, skolan.

Det är så lite tid kvar nu.

Det känns helt sjukt!

Att ett år har gått så fort, det känns som om det förra veckan jag satt med huvet fullt av gymnasieval och flytt-tankar.

Men nu har jag snart gått ett år och bott ensam lika länge.

Otroligt år.

Så mycket som hänt.

Så mycket nya människor, helt underbara allihopa!

Woow, posetiv tjej.


I morn har jag 20 minuters lektion ( vem skulle inte va posetiv då?) det blir bra.

Ledig på torsdag och sen studiebesök @vattenverket på fredag.

Det känns inte som om vi gör så mycket vettigt nu förtiden.

Men det är okej.


Nu ska jag hoppa i sängen och kolla lite tv


Hörs


 

Dom där grejjerna som får alla andra på skolan att undra va fan vi håller på med

 

Sliten bild



Puss&Kram

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards