Bella Franzén

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Bella Franzén - 30 maj 2012 22:51

Hejsan!


Det är snart slut!

Snart,snart har jag gått ett år på gymnasiet!
Jag har bott och levt helt ensam i snart ett år!

Vad hände?


Idag har vi slöat runt, brännboll. tjejerna slog killarna stoooort...Noot.

Men vi är ändå bättre,snyggare, tuffare!

Sen hade vi betyg-snack.

Jag är mycker väl nöjd med mitt betyg i idrott.

och jag godkänner mitt betyg i matte.


Sen springtur och till konsum för middag.

Käka och sen slänga i tvätten.

ner på donken för att fira att jag också lyckas ibland.

choklad-milkshake!

duschen och tv!


Nu ska jag ner och hämta tvätten och sånt.

Hoppas allt är på topp med er!


Puss&Kram



Hörs


Tänkte dela med mig av lite bilder från senaste tiden(sjukt dålig kvalié på bilderna,men blame min mobil inte mig):


 

I stugan i helgen. "flyttan tunnan från ena sidan till andra"^^


 

Kanske världens mest perfekta plats


Solig dag i Gävle

   

Minde solig dag i Gävle, men vi är glad ändå?


 

Grilla med klassen,vi spelade även kubb och sånt

   

Klasskompisarna!

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards