Bella Franzén

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Bella Franzén - 19 maj 2012 16:45

Hejsan!


Det är helg och jag är hemma i Järvsö.

Har vart hemma sen i tordags, väldigt skönt.

Men ändå, rätt tråkigt för ingen är hemma.

Alla verkar vara bortresta. Aja.

Troligen tillbaka till storstan i morn, eventuellt.

Beror på.


Annars så, jag har inte så mycket för mig.

Klippte mig och färga håret igår:

 
Vi kan ju bortse från hur trött och sliten jag ser ut.

Jag tror jag är nöjd, jag vart ganska korthårig men satan va slitet det var.
Jag vart ganska rödhårig men det funkar nog, ser lite lek blek ut men det är nice.


Annars har jag inte gjort så mycket i helgen, suttit framför datorn mest, joggingtur med pappa, slängde nyss in lite pannacotta i kylen. Middag snart. Lite lagom lame sådär.

Känns som att jag inte har så mycket att fylla bloggen med, funderar på att lägga ner den.

Men kör väl på ett tag till.


Hoppas allt är toppen med er.


Puss&Kram


Hörs




Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards