Bella Franzén

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Bella Franzén - 1 september 2013 22:44

Godkväll!


Jag lovade ju bilder på min paj.

So here we go.haha


 

Paj 

 

Paj i ugn

 

Färdig och redan smakad på, kan man säga så??

   

Jag på gymmet.Kul


Hoppas ni haft en bra dag.

Jag ska åka till Gävle i morgon.

Känns väl helt okej.


Här nedan kan ni lyssna på låten jag lyssar på just nu,

och med det hälsar jag Godnatt.

Puss.


   




Av Bella Franzén - 1 september 2013 17:33

Hallå!


Dagen började med att jag blev väckt av pappa vid halv 11.

Tråkigt eftersom att inte somnade förens kl 3.

Ni som bor i Järvsö-området förstår nog varför.

HERREGUD vilket oväder det var!
Galet!


Dagen fortsätte med frukost och sen åka upp till Ljusdal för att hjälpa pappa att fixa till farfars trädgård.

Segt, men det gick snabbt.

Kul att få köra fram och tillbaka också.

Jag har börjat inse nu hur bra det går att köra nu för tiden jämfört med när jag började. haha.


Sen när jag kommit hem började jag på med en äppelpaj till kvällens tv-mys.

Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bidl när den är klar!

Men nu är det dags för middag.
Kyckling med ris och supergod sås. Tummen upp.


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards