Bella Franzén

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Bella Franzén - 23 september 2013 12:35

Hallå!


Ledig måndag, blir inte bättre än så.

Mysfrukost och ligga kvar i sängen.

 

Jag håller på tvätta, och städar.

Så att jag ikväll kan lägga mig med gottsamvete i sängen med nya sängkläder, whoho!!
I eftermiddag ska jag åka till Ica Maxi med Josefin och storhandla.

Sen ska jag göra storkok på quornfärs-sås och pasta!


Helgen har varit mycket fin!
Hanna var här och vi hade det toppenbra.

Massor av film, prat och mat.

Jag hatar att det går så långt mellan gångerna vi syns så fort skolan börjar.

Men jag antar att det är en del av det påbörjade vuxenlivet.

Men igår åkte hon hem, och jag var ute och sprang och sen gick jag över till Josefin och skrattade tills jag fick kramp i magen.


   


Nu ska jag skriva en inköpslista, slänga i tvätten i torktummlaren, sen ut på en springtur!


Puss!



Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards