Bella Franzén

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Bella Franzén - 17 september 2013 00:12

Hallå!

Jag ligger i sängen och borde sova.
Men jag väntar på att mitt hår ska torka.

Jag är helt slut som människa, och borde haft mer timmar sömn inatt än vad jag kommer att få.

Dagen har tillbringats i Smörnäs.
Trots mulet och regnskurar så fick vi en jättefin dag.
Paddla kanot, grilla över öppen eld och ha det mysigt.

Och nu på kvällen bokade vi.... STUENTKRYSSNINGEN!!!!
Ska bli så sjukt kul!
Bara gänget håller sams. Haha!

Imorgon är det mössprovning(!) och spexfoto.
Jajamän! Går man i trean så gör man.
Härligt och skrämmande på samma gång är det!

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket.

Godnatt!

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards