Bella Franzén

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Bella Franzén - 12 april 2011 21:59

Hejsan!


Det händer inte så mycket alls nu.

har körst igång med träningsdagbok nu, så det är träning som gäller för mig!

Så idag vart det simmning,det är väl typ det som hänt idag.

Jo, jag och hanna letade hennes bortkommna kaniner med, vi hitta dom inte:(


Imorn är det konfa, det kommer nog att bli rätt kul:)

Och nu ska jag sova, jag ska ligga i sängen om 10 minuter, kan fan inte hålla på söla varje kvälll.


Så joo, god natt!


Hörs

Av Bella Franzén - 12 april 2011 17:56

Shit, va ska man skriva om mig vardag då?

Jag går i skolan som de flesta ungdommar , och som dom flesta andra så tycker jag att det är tråkigt.

Efter skolan är jag med kompisar och bakar.

Ibland så har jag konfa eller något annat.

Jag har ju lite olika projekt.

Sen så är jag ju en av dom som oftast hoppar över det där med att plugga.

Det blir typ en 10 minuter innan man ska sova kvällen innan, hahah! :)


Jag umgås mycket med familjen med, så där lagom och tråkig.

( medelsvensson som Lingan kallar mig)


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards