Bella Franzén

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Bella Franzén - 13 april 2011 21:15

Hejsan!


Dagen har v art riktigt bra faktiskt.

Jag har fått tillbringa den med underbara vänner.

Efter 1 (?!) lektion på skolan så åkte jag ,annlinn, jossa, stina och tessan på cykel ner till Järvsö Kyrka där vi mötte upp Joen som tagit moppen dit.

Där mötte vi Lillemor, tobbe,amanda och maria och tillsammans anordnade vi en "upplevelse" -vandrig om påskens betydelse för våra konfirmander.

Det är bara en månad kvar till vårt sista läger, åhhh!!! :)

Och sen är det vara en vecka kvar till själva konfirmationen!!! :)


Efter det cykla jag hem och slängde i mig middag.

Sen vart det gym med Jossa, tessan, mickel och danne.

Det va väl typ kul , inte så taggad idag bara.


Sen hem och fick det glada beskedet att Isali kommit in på sin utbildning, grattis. Jag vet att du kämpat!<3



Och sen fick jag ett midre kul besked, tänker på dig<3



Och nu ska jag kolla på ett inspelat glee avsnitt med min mor och sen blir det sängen dirr.

Skola och konsert i morn i Järvsö Kyrka klockan 19, BE THERE! :D


Hörs

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards