Bella Franzén

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Bella Franzén - 17 april 2011 17:35

Hejsan!


Efter att ha vart i backen och kollat på våran kör (som va grym)

Så gick jag hem och städade min garderob, oj va kul xD

Men i allafall så hitta jag lite kläder som jag lika gäran kan göra mig av med.

Kolla om det finns något intressant! :)


 

Vit tunika med knytning från Veromoda , stl 38 30:-


Skjorta från HM, stl 36, 25:-  

Nån form av jacka/tröja från okänt, stl L , 15:-

  

Tunika från Veromoda , stl 38, 30:-  

Shorts från TeamSportia, stl S, 20:-

  

3/4 jeans , från okänt stl 38, 30:- 

Huv-tröja från HM stl 38-40 , men det är kort 20:-

   

Halv-lång tröja GinaTricot stl 38, 20:-



Om det verkar finnas nå kul skriv en komentar eller maila : bellabus1@hotmail.com 



Av Bella Franzén - 17 april 2011 12:50

Oj, jag har faktiskt ingen aning.

Jo, jag vet, jag skulle vilja träffa SverigeDemokraternas ledare Jimmie Åkesson.

Jag tror det skulle bli ett instresant möte.

Nej, men helt seriöst, så har jag 100 frågor till honom.

Skulle verkligen vilja höra vad har håller på med.


För jag tror inte riktigt han har koll på det.


Söt kille?

Av Bella Franzén - 17 april 2011 12:46

Hejsan!


Söndag, igår slog vi ut Team Lisa ur körslaget, shit!

Jag trodde vi redan var ute, men det va galet, otroligt glad blev jag och kl 15 har kören konsert i backen, jag ska dit! :D


I morgon är det skola igen, tjoho, prov i elektrokemi har jag med

Borde verkligen öva, men jag är så jävla skoltrött så det finns inte :(

Får se hur det blir.


Annars så är det ju lov snart, på lovet blir det Gävle med Tessan och Annlinn och så kanske jag kan få jobba lite, om jag har tur :)



Nej, men vi hörs :)

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards