Bella Franzén

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Bella Franzén - 22 april 2011 16:57

Hejsan!


Ja, jag har inte kunnat blogga på ett tag eftersom hela datan dog så fort jag gick in på bloggen.

Måttligt jobbigt.


Men iaf, igår slutade vi skolan, och på kvällen cyklade jag och Annlinn till kyrkan och var med i Gudstjändst (stavning)

Som vanligt var det trevligt.


Idag sov jag till halv 11 (!!)

Och sen vart det frukost och vid 1 tog jag mig en springtur.

Sen bakade jag en shweizernötspaj (stavning)

Efter det så fikade vi ute och sen kom Linda, Måns och Lilly.

Det var riktigt trevligt :)


Snart ska vi dra igång grillen och jag känner att det är näst intill perfekt när jag nu ska sätta mig med en bra bok på balkongen och känna att jag har ett helt underbart lov framför mig.

Det känns som det skulle kunna bli hur bra som hellst! :)


Men vi

Hörs!

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards