Bella Franzén

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Bella Franzén - 12 mars 2011 21:30

Hejsan!


Först vill jag ju börja med att säga : JA JA JA JA JA JA JA JA, JA SOM FAN! :D

Åhhhhh, brynäs seger mot färjestad ikväll satt så jäkla skönt ! :D

Yeey yeey yeey! :D

Nu känns det liksom lite grymmare att jag ska till Läkerolen på måndag :)

Sen vill jag säga fy skämms, skämms som fan till de färjestad fans som hackade brynäs spelarna i huvet när de gick ut genom spelar gången, jag ska hacka er i huvet.

Usch, så sjukt dåligt.

Jag är så trött på sånt här!

DIF-klacken hade smällt av bomber i Luleå också. alltså, varför kan dom inte bara få spela hockey och vi kan kolla på?

Låter inte det bra, för vem är så jävla dum så dom betalar dyra pengar för att  gå på en match som slutar i polisförhör, nej, lägg av bara.




Annars då?

var i Ljusdal idag, och skaffade mig ett par skor:

 


Men nu gäller melodifestivalen, GO NICKE BORG! :D 

Av Bella Franzén - 12 mars 2011 00:21

Hejsan!


Det är fan final i melodifestivalen i morn ^^^




Jarå, det är väl dags för mig att hoppa i säng, ikväl tillsammans med Andeas Johnson ;)

Fint! :)


Andreas Johnson – Show Me Love

Andreas Johnson – Glorious

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards