Bella Franzén

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Bella Franzén - 9 mars 2011 22:33

Hejsan!


Idag har det vart en super bra dag, inget speciellt har hänt.

Började dagen med jobb-möte och sen tog jag en promenad hem till Tessan där vi bara söla runt det vart tidningar med "skoj"-skvaller och sims :)

Sen gick vi upp på byn och käka lunch sen ut med min hund och hennes hundar :)

Sen tillbaka till henne och där spela vi mer sims och läste mer tidningar.

Sen typ vart det middag, chilla vi lite till och sen drog jag hem, det är onsdag vilket betyder Glee med mamma.

Och åhhhh, vilket fint avsnitt det var, ja, jag grät ! :D


Sen vart det lite mer tv och nu är det bara att sova, börjar jobba halv 9 i morn, vilket betyder att jag måste typ kliva upp halv 8 (senast).

Så nu tar jag med mig grym musik och en bra bok och försöker sova ;)



Hörs

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards