Bella Franzén

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Bella Franzén - 23 mars 2011 14:51

Hum, om någon random frågade mig typ så skulle jag svara bagerska.

Men, egentligen så har jag massor jag vill hinna med.


Jag har faktiskt alltid velat bli artist, vilket är rätt omöjligt, men ändå.



Annars vill jag ha ett eget café eller så vill jag resa runt med typ ett band eller nått och typ hålla kolla på allt.

Jag gillar att hålla koll på saker, och min mamma tycker att jag ska bli en typ turné-ledare.

Att informera om typ saker och ting för folk skulle också vara kul, jag gillar att prata , ahahh! :)


Men just nu gäller nog något åt bageri hållet, för enligt andra så är jag rätt bra på sånt :)


 

Av Bella Franzén - 23 mars 2011 14:35

Hejsan!


Ja, men då var man hemma efter en blåsig dag i Harsa.

Alltså, så mycket pulka åkning vart det väl inte :P

Vi satt mest och chillade, gick runt och fikade.

Vi fika nog mest , haha! :)

Jag bjuder på lite bilder ;)


     Tilde och Ebba   Kallt ;)   Tuffaste skidbrudarna ;)


Ikväll ska vi gymma och sen blir det glee :)

Perfekt dag :)


Hörs 

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards