Bella Franzén

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Bella Franzén - 7 mars 2011 19:32

Åhh, jag satt just och kollade på massa bilder och åhh!

Va jag saknar sommaren, jag saknar att vara brun!

Jag saknar att vara ute hela nätterna, jag saknar att man totalt skiter i tider och måsten!

Man vänder på dyngnet och inget spelar så stor roll.


Jag saknar att cykla till stugan och bara sitta på bryggan hela kvällen och lyssna på allt.

Jag saknar att cykla dit innan dagen börjat, när gräset än är fuktigt och solen värmer.

Jag saknar att sitta ute på Condis tills dom stänger och mest av allt så saknar jag att flyta runt i Ljusnan en varm sommar eftermiddag.



Och jag tror att det kommer gå så fort så innan vi ens vet ordet av så är sommaren här med alla saker vi säger att vi ska , men aldig gör.

Men det är nog bra, för det är ju dom spontana sakerna som blir bäst.


sommar låt,

Liz Phair – Why Can't I?



Av Bella Franzén - 7 mars 2011 11:33

Hejsan!


Jag hade typ planer för idag, men dom sket jag i och gjorde det jag kännde för ist :)

Snart drar jag till banken med pappa för att fixa ett bankkort till mig (Y)

Sen drar jag till Hann och vi promenerar till Ica, sen tror jag att vi skulle baka :)


Nej men vi ,


Hörs

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards