Bella Franzén

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Bella Franzén - 1 mars 2011 21:21

Hejsan!


jag är ledssen över så dålig uppdatering men det beror på att jag bott i min soffa i 4 dygn.

Jag har varit , eller jag är jätte förkyld.

Världens jobbigaste hosta, yr, ont i bihålorna (ehh) , hals-ont, snorig och typ lite feber.

Det är inte så jätte kul, men men.



Ingen skola i morn heller, vilket betyder att jag missar 2 dagar, eftersom vi var lediga igår.

Men jag sitter ändå och panikar över hur mycket jag missar, men jag kan inte gå till skolan, jag känner bara att jag kommer smitta ner alla andra och då kommer vi aldrig få slut på det här jäklasjuk-kaoset som är på våran skola.



Jag hörde att vi var 10 i vår klass idag, det är liksom så jäkla lite folk , haha :)




Nej, nu ska jag göra nått annat, typ sova.



Hörs

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards