Bella Franzén

Alla inlägg under april 2011

Av Bella Franzén - 10 april 2011 21:11

Sommar.Lätt


Sommaren är så fri, man skapar så mycket minnen.

Det blir så många förändringar, bra och dåliga.

Man vänder dygnen.

Man ger sig tid åt allt.

Det är varmt.


Det är som ett helt annat liv.



Och sen fyller jag ju år, och vem gillar inte att fylla år.

     



Av Bella Franzén - 9 april 2011 18:41

Dagens fail!


Vi skulle skriva ut massa papper om att man skulle rösta på Team Järvsö/andreas.

Tror du inte jag stava fel -.-

Blää!!


I allafall så sitter Hanna här med mig nu och snart kommer Tessan,Annlinn,Jennifer och Tilde!

Det kommer bli azuuuuum!! :)    

Kom ihåg:


Skicka "andreas" till 72400


Av Bella Franzén - 9 april 2011 16:04






 





Mina vänner, säger inget mer.

Oslagbara.

Älskar er!

Av Bella Franzén - 7 april 2011 21:23

Jag hade nog glömt hur underbar du är och hur glad du gör mig.

Markus Krunegård.


 

Av Bella Franzén - 7 april 2011 18:18

jo, så här är det.

Varje år har min skola en bal för att ta avsked av 9:orna, som ni kanske vet går jag i 9:an i år.

Vilket betyder att jag ska ha finklänning, de flesta tjejerna syr sina egna klänningar.

Men jag har inte den begåvningen så jag kan göra sånt, så jag läre skaffa mig en egen.

och det är tamme f*n inte lätt, den får inte vara för fin, inte för enkel.

Usch, nej, en perfekt klänning vill jag ha NU!






Av Bella Franzén - 7 april 2011 18:08

Ja, tänkte lägga upp lite bilder då och berätta lite:)


Vi åkte med taxi från hotellet typ vid 6.

Där framme väntade en lång kö.

I kön stod många järvsöbor.

Efter att ha köat i kanske 5 min, fick vi komma inio.

Där inne fick dessvärre vänta ca 40 min , snark!


Vi var inne i studion vid typ 7 eller nått.

Där fick vi massa instruktioner hur vi skulle sköta oss och så.

Sen vid kl 8 körde allt igång!

och shiiiit vilken stämmning!!!!

Det var riktigt häftligt!! :)


  Lotto-dragning   Bästa kören!!   Bästa klacken!


jag vet, det är skit kvalla på bilderna, man hey!

Live with it ! :)

Av Bella Franzén - 6 april 2011 21:51

Hejsan!


Jag lovar att lägga upp körslaget bilderna, typ i morn.

Men så länge får ni hålla tillgodo med en bild på mig, illa, jagvet!


Idag, skola sen hem och chilla med hanna, det va bäst!

Sol och glass, om man blundade låg man på stranden! :)


Sen vart det gym på kvällen, sönt att känna att man använt kroppen lite! :)


äh, nu blir det sängen dirr!

 


Av Bella Franzén - 5 april 2011 21:02

Öh, jag skulle nog skämma bort mig själv först, riktigt ordentligt.

Jag skulle nog åka utomlands och chilla ett tag.

Jag skulle spara massor också.

Framtiden! hahaah!

Och självklart, självklart skulle jag ge bort mycket av pengarna.

De som har mycket pengar hjälper de som har det sämre, är inte det en självklarhet?


Men jag tror att man kan ha det bra och vara lycklig utan en miljon!


Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards