Bella Franzén

Alla inlägg under maj 2011

Av Bella Franzén - 24 maj 2011 14:48

Hejsan!


Det är rätt lugnt nu.

Och åhhhh, va skönt det är ingen stress. än så länge!

I morn är det bal och sen på fredag är det grundskolans sista spanskaprov!

Puhh!


Idag har jag stått vid en längdhopps-bana hela dagen och peppat småknattar!

Det var kval inför SP, och jag var ansvarig vid längdhoppet.

Det var rätt kul, trots skit väder.

Jag känner mig helt trasig i ansiktet av all blåst.

Desutom bjöd dagen på regn med.


Ikväll ska jag bara ta det lungt och läsa lite i min ointressanta bok som jag måste läsa och jag ska kunna göra ett författarporträtt om en "historisk-författare" Rätt värdelöst!



Och bara för att jag aldrig lägger in bilder så kastar jag in två bilder på muffins och dummlekakor som jag bakade igår :)


   

Hörs

Av Bella Franzén - 22 maj 2011 11:42

Hejsan!


Igår var det konfirmation, och åhh!!

Va duktiga dom var! :)

Jag grät och skratta!


Ikväll är det konfirmationsmässa!

Och nyss färgade jaghåret!

Bild kommer sen :)


Men nu ska jag ut och jobba på brännan lite :)


Hörs

Av Bella Franzén - 20 maj 2011 22:25

jag hoppas att du aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod,

alltså aldrig , även om du får en ny


och må din klocka alltid gå 20 minuter för sakta, så att du alltid kommer försent


och må köttätande myror äta upp dina ögon lock, så att du alltid är trött

och även när du är pigg så ser du väldigt,väldigt,väldigt trött ut


och må dina hårddiskar förevigt , alltid crasha.




WORD!

Av Bella Franzén - 17 maj 2011 21:32

Du finns kvar i drömmarna,

men där blir du inte min.

Tänk om, jag bryr mig mer än du någonsin kan tänka dig.

Av Bella Franzén - 17 maj 2011 18:10

Hejsan!


Har har inte mycket att skriva.

Skola idag.

Sen hem till Isali där jag fick massage av Gun.

Det var otroligt skönt att få ut lite knutar ur ryggen.


Sen hem och käka och nu väntar jag på att ugnen ska bli ledig så jag får baka.

Sen blir det duschen och sen tvn.

Inte så intressant alls :)



I morn är det klassfotto, vårat fotto skulle kunna bli rätt bra faktiskt.

Sen är det konfa-rep! Tagga! :)


Hörs


    

Av Bella Franzén - 16 maj 2011 21:12

Hejsan!


Hemma igen efter en galen,jobbig,underbar helg.

Det har verkligen varit blod,svett och tårar (massor av tårar)

Men det har även varit kärlek,lycka och hopp!


Tack alla underbara människor som var med.


När bussen stannade i Gävle igår klev jag ur och tog det första steget mot en galen idé.

Jag kollade på en lägenhet igår.

Den ligger typ 1 minut från skolan.

Det är fin och fräsh.

Nytt golv och nya väggar.

Den är rätt liten men va fan, jag skulle helst bo i en garderob, jag lär ju bli ensam nog ändå :S


Det är så mycket som händer nu.

Det är så stressigt och helst av allt skulle jag nog vilja ligga i min säg och lyssna på musik och typ gråta, hhaha, nej så depppigt är det verkligen inte.

Men det är bara lite mycket.

Flytt.slutprov.konfirmation.allmänt


Men jag är så glad att jag har alla fantastiska människor runt om mig nu.

TACK!


Skola i morn, jag hade tur nog att vara ledig idag:)


Hörs

Av Bella Franzén - 11 maj 2011 17:49

Hittade denna länk på Josefins blogg ( http://josefinlingstrom.devote.se/ )


Alla borde läsa, jag blir så arg.

Jag tar toltalt avstånd från sån här skit.

Expressen, jag hoppas det går riktigt jävla dåligt för er.


http://olalindholm.blogspot.com/

Av Bella Franzén - 9 maj 2011 18:32

jag är så sjukt stressad så jag inte vet vad jag ska göra mig mig själv.

det lär inte bli nå inlägg nu.

bara för att jag hade så mycket redan så tackade jag ja till att vara med på en konsert, I MORGON!? :O


fan.

Presentation


Hej!
Välkommen till min blogg.
Jag är Bella (dock inte Blondin,sorry)
Här kan du läsa om mitt liv som elev på Polhemskolan och hur det egentligen är att flytta hemifrån innan man knappt lärt sig cykla.
Följ eller gör det inte.
Hörs!

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards